معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی مناسب و با همکاری شهرداری و حمایت بخش خصوصی پلاژهای آقایان و بانوان در شهرهای ساحلی استان بوشهر احداث شود.

پلاژهای آقایان و بانوان در شهرهای ساحلی استان بوشهر احداث شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند ظهر پنجشنبه در نشست ساماندهی سواحل استان بوشهر اظهار داشت: در راستای رفع مشکلات زیست محیطی و ورود فاضلاب به دریا، باید شبکه و سیستم فاضلاب شهری در مرکز استان و سایر شهرستان‌های ساحلی استان بوشهر به صورت کامل اجرایی شود که این امر در اولویت کاری استان خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: اخیراً بازدید و بررسی فنی از پلاژ آقایان و بانوان بوشهر صورت گرفته است که طبق گزارشات باید نواقصات موجود در اسرع وقت توسط دستگاه‌های مرتبط مرتفع شود.

گراوند بیان کرد: در حال حاضر نیز باید مکان‌هایی که در شهر بوشهر دارای سیستم فاضلاب شهری هستند باید ساکنین آن مناطق به شبکه فاضلاب شهری متصل شوند.

معاون استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: باید اقدامات فرهنگی در حوزه محیط زیست و ساماندهی فاضلاب شهری در اولویت برنامه های صدا و سیمای مرکز بوشهر و سازمان‌های مردم نهاد قرار گیرد.

وی افزود: همچنین با برنامه‌ریزی مناسب و با همکاری شهرداری و حمایت بخش خصوصی در شهرهای ساحلی استان پلاژهای آقایان و بانوان احداث شود.

انتهای پیام /پ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.