قم؛

اجرای طرح تشویقی مدیریت مصرف برق

صاحبان واحدهای صنعتی و کشاورزی در طرح تشویقی مدیریت مصرف شرکت توزیع برق سال 95 یک میلیاردو 320 میلیون تومان پاداش گرفتند.

 

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛مدیر عامل شرکت توزیع برق استان قم از طرح تشویقی مدیریت مصرف برق در تابستان خبرداد و گفت:کشاورزان استان اگر در 4 ساعت اوج مصرف یعنی12تا 16مصرف برق خود را متوقف کنند مصرف 20ساعت دیگر برای آنها رایگان محاسبه می شود و برای مشترکان صنعتی نیز پاداش ویژه در نظر گرفته شده است.

 آهنین پنجه اجرای این طرح را از اول تیرماه تا 15شهریور ماه عنوان کرد وافزود:کشاورزان وصنعتگران استان می تواند با مراجعه به دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق وتنظیم تفاهم نامه از مزایای این طرح تشویقی بهره مند شوند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت بیش از هزار چاه برخوردار از انشعاب برق در استان تصریح کرد:سال گذشته در بخش کشاورزی مبلغی بالغ بر یک میلیارد ریال و در بخش صنعت نیز مبلغی بالغ بر 11 میلیارد ریال به عنوان پاداش همکاری پرداخت شد.

 مدیر عامل شرکت توزیع برق استان قم از افزایش10درصدی مصرف برق امسال مردم قم نسبت به سال گذشته خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با اجرای این طرح ها و با مدیریت در مصرف شاهد خاموشی برق در استان نباشیم.

آهنین پنجه به رشد مصرف برق در سال گذشته اشاره کرد و افزود:در سال گذشته در دمای 47 درجه سانتی گراد با افزایش 13 درصدی مصرف برق مواجه شدیم و پیک بار به عدد 720 مگاوات رسید.

وی همچنین با اشاره به اجرایی شدن این طرح در سال گذشته افزود: 40 تا 50 مگاوات در روزهای اوج مصرف صرفه جویی شد که معادل برق مصرفی 200 خانوار قمی است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار