آیت الله دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک گفت: دولت دوازدهم بکوشد تا مشکلات اشتغال و ازدواج جوانان را برطرف کند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های نماز جمعه اراک گفت:دولت دوازدهم باید با بهره گیری از تجربه‌های دولت‌های گذشته و انتخاب حکیمانه‌ وزیران  شایسته و کارآمد بکوشد تا مشکلات اشتغال و ازدواج جوانان را برطرف کند.


آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به برگزاری مراسم تنفیذ رئیس جمهور در روز گذشته گفت: در کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی رئیس جمهور باید مقتدرانه در حفظ منافع ملی و مصالح مردمی کوشا باشد.


امام جمعه اراک خدمتگزاری به مردم، برنامه ریزی برای اشتغال و رفع موانع و مشکلات اقتصادی و اجتماعی نقاط محروم کشوررا از اصلی‌ترین اولویت‌های دولتمردان دانست.


وی افزود: با اولویت بندی کار‌ها، برنامه ریزی و عمل به تعهدات دوران انتخابات باید تلاش کرد ضمن پاسخگویی به مطالبات مردم به عنوان اصلی‌ترین رکن نظام، عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به تصویر کشید.


نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: ایران اسلامی مقتدرانه روی پای خود ایستاده و با بهره گیری از اقتصاد مقاومتی، فرهنگ جهادی و هویت اسلامی و ارتباط سازنده با دوستان و قطع رابطه بادشمنان در جهان خواهد درخشید.


میلاد امام رضا (ع) و دهه‌ی کرامت بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه امروز اراک بودو امام جمعه اراک همگان را به درک عمیق فرهنگ ولایی و رضویی توصیه کرد.


نهضت مشروطیت، تاسیس جهاد دانشگاهی و روز خبرنگار از دیگر موضوعاتی بود که آیت الله دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز جمعه به آنها اشاره کرد.


انتهای پیام / ج


خطبه‌های نمازجمعه دومین هفته مرداد ماه اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.