معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: پليس مقتدر، نيازمند شناسايی عميق انسان ها و اشراف بر تعاملات نيروهای اجتماعی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ پریور افزود: پليس با ارتباط مؤثر با خانواده، مدرسه و دانشگاه، می تواند عوامل و فرآيندهای سوق دهنده به اختلالات امنيت اجتماعی و جامعه گريزی را شناسايی كرده و در جهت مهار آن ها، نوعی رفتار بازدارنده اعمال نمايد.
وی تصریح کرد: پيشگيری بدون پيش بينی امكان پذير نيست و علاوه برآن، به دليل اينكه مأموريت ها و عملكرد پليس، مستقيما افكار عمومی را متأثر می كند، پيش بينی در عمليات انتظامی، يكی از اقدامات مهمی است كه بايد مورد توجه قرار گیرد.
وی گفت: هدف پليس از اجرای مأموريت ها و وظايف، تعامل با جامعه و افزايش احساس امنيت است كه بدون پيش بينی، اين امر به سختی امكان پذير است.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان تأكيد كرد: همكاران ما در اداره برآورد اجتماعی همواره درصدد هستند با بررسی دقيق پديده ها و معضلات اجتماعی، رويكرد پيشگيرانه ای داشته باشند و از بروز اتفاقات و حوادث نامطلوب جلوگيری نمايند.
سرهنگ پریور در پايان گفت: لازمه تمام فعالیت های پيشگيرانه، تعامل و مشاركت ادارات و سازمان های دولتی با پلیس است كه ارتباط بسيار خوب با اين ارگان ها برقرار است و اميدواريم بتوانيم با مشاركت همه جانبه، اقدامات چشمگيری در راستای پيشگيری و كاهش جرائم انجام دهيم.
انتهای پیام/ی

ضرورت برآورد اجتماعی در پيشگيری از آسيب های اجتماعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار