رئیس پارک علم و فناوری لرستان:

عضویت پارک علم و فناوری لرستان در IASP

رئیس پارک علم و فناوری استان لرستان از عضویت پارک علم و فناوری لرستان در IASP خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛   محمدرضا شاکرمی، رئیس پارک علم و فناوری لرستان گفت: IASP یک سازمان غیر دولتی بین المللی در اسپانیا است که با هدف دستیابی به توسعه مشترک در زمینه‌های علمی، تکنولوژی، صنعت و اقتصاد تاسیس شده است.

وی افزود: این سازمان یک جامعه جهانی از پارک‌های علمی است که در حوزه‌های نوآوری، رشد، بین المللی شدن و اثربخشی هرچه بیشتر اعضای خود فعالیت می‌کند. به عبارتی یک شبکه بسیار فعال از حرفه ای‌ها جهت تبادل تکنولوژی است.

رئیس پارک علم و فناوری لرستان به ماموریت‌های این سازمان اشاره کرد و گفت: بهبود همکاری متقابل از طریق مبادلات جهانی، افزایش کارایی اعضاء با استفاده از خدمات IASP، افزایش فرصت‌های جدید کسب و کار برای شرکت‌ها و سازمان‌های تحقیقاتی واقع در این مناطق و تبادل اطلاعات در زمینه‌های صنعت، فناوری، فرهنگ و آموزش و پرورش از ماموریت‌های آن است.

شاکرمی همچنین به مزایای عضویت در IASP اشاره کرد و افزود: شبکه سازی؛ از طریق شرکت در کنفرانس‌های جهانی IASP و ملاقات حضوری اعضاء و تبادل اطلاعات و تجربه ها، حمایت از اعضاء و شرکت‌های آن‌ها برای رسیدن به اعضاء پیشرو به منظور معرفی فناوری‌های آن‌ها در سراسر جهان، معرفی آنلاین شرکت‌های پارک‌های عضو و حمایت از آن‌ها برای شرکت در نمایشگاه‌های کالا و فناوری و دسترسی آنلاین به مرکز تبادل آسیایی (مرکز اشتراک گذاری و تبادل فناوری در منطقه آسیا) از مزایای عضویت در این سازمان است.

وی ابراز امیدواری کرد عضویت پارک لرستان در این انجمن، موجب افزایش تعاملات بین المللی شرکت‌های پارک علم و فناوری گردد.

انتهای پیام/ د


پارک علم و فناوری لرستان عضو جامعه جهانی IASP شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.