استعدادهای ادبی، هنری و علمی در اردبیل شناسایی و حمایت می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،رباب عزیزخانی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل در نشست نقد و بررسی مجموعه داستان «جنتده بیر آلما آغاجی وار» در اردبیل اظهار داشت: رونمایی و برگزاری جلسات نقد و بررسی کتب تألیفی اعضای کتابخانه‌های عمومی یکی از برنامه‌های غنی کتابخانه‌ها بوده که در این زمینه برنامه‌های مختلفی برگزار می‌شود.

وی گفت: کتابخانه‌های عمومی استان آمادگی دارند برای اثر هر عضوی از کتابخانه که مورد تأئید نهاد کتابخانه‌های عمومی و کارشناسان اداره کل باشد، نشست‌های معرفی، نقد و بررسی برگزار کند چرا که این امر زمینه‌ساز توسعه فعالیت‌ها در حوزه تالیف کتاب خواهد شد.

 عزیزخانی حمایت از نویسندگان بومی را زمینه‌ساز تقویت موج توسعه فرهنگی استان دانست و افزود: باید زمینه‌های لازم برای شناسایی و شکوفایی استعدادهای ادبی، هنری و علمی افراد مهیا شود.

وی رویکرد بانوان به حوزه تألیف و پژوهش را امیدوارکننده دانست و بیان کرد: تألیفات بانوان جوان استان نشان می‌دهد که این افراد علاوه بر صلاحیت علمی و استعداد، جسارت و شجاعت حضور در عرصه‌های مختلف علمی، ادبی، هنری و فرهنگی را دارند.

 

انتهای پیام/ع

شناسایی استعدادهای ادبی و علمی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.