فرصت ضرب الاجلی AFC به باشگاه های بدهکار

عبدالصمد ابراهیمی کارشناس حقوقی از مهلت ای اف سی به باشگاه ها برای تسویه حساب بدهی های خود خبر داد.

به گزارش  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه های ایرانی تا 9 شهریور ماه فرصت تسویه حساب بدهی هایشان را داده است و در صورت پرداخت نکردن بدهی ها پروانه حرفه ای برای آنها صادر نمی شود. 

عبدالصمد ابراهیمی کارشناس حقوقی فوتبال ضمن تایید این مطلب گفت: فرصت ای اف سی برای تسویه بدهی ها تا 9 شهریور ماه است که باید باشگاه ها تا آن تاریخ باید بدهی های معوقه نداشته باشند. در تاریخ مقرر باید باشگاه ها گزارش مالی خود را به ای اف سی بدهند و اگر در گزارش ارائه شده بدهی معوقه ای وجود داشته باشد پروانه حرفه ای صادر نمی شود . 

او ادامه داد: اگر موردی خلاف واقعیت اعلام شود و بعد هر فردی با هر رقمی مستندی ارائه بدهد که از باشگاه ها طلب داشته است و باشگاه مذکور این موضوع را گزارش نداده باشد در آن صورت پروانه حرفه ای باشگاه باطل می شود و هم به علت گزارش خلاف واقع باشگاه مذکور جریمه نقدی می شود. 

به هر حال کنفدراسیون فوتبال آسیا به طور جدی پیگیر بدهی های باشگاه های ایرانی است و مدیران باشگاه باید هر چه سریعتر وضعیت بدهی های خود را مشخص کنند وگرنه عواقب بدی در انتظارشان خواهد بود. 

انتهای پیام/ 

باشگاه های بدهکار زیر ذره بین afc

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار