رئیس موقت پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: 15نفر برای تصدی شهرداری اصفهان نامزد هستند که در مرحله بعدی شمار آنها به هفت نفر کاهش می یابد و در مرحله نهایی شهردار اصفهان از بین هفت نفر باقی مانده، انتخاب خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فتح الله معین  درباره انتخاب شهردار اصفهان گفت: به همه اعضای منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان ماموریت دادیم که پس از مشورت با شهروندان و بخش های مختلف جامعه، افراد مورد نظر خود را برای تصدی شهرداری اصفهان اعلام کنند.

وی افزود: اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در مرحله نخست 59 نفر را معرفی کردند که تعدادی از آنها به دلایل مختلف از جمله بازنشستگی و مغایرت رشته تحصیلی از لیست نامزدها حذف شدند و 26 نفر آنها باقی ماندند.

رئیس موقت شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: در مرحله بعدی نیز این آمار به 15 نفر کاهش یافت و از این افراد خواسته شده تا سوابق کاری و اجرایی خود را به ما ارائه دهند.

وی تصریح کرد: از بین این افراد، هفت نفر برای حضور در اولین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان جهت ارائه برنامه های خود گزینش خواهند شد تا اعضای شورا پس از بررسی برنامه آنها، یک نفر را به عنوان شهردار اصفهان معرفی کنند.

معین از سید مهدی ابطحی، مهدی جمالی‌نژاد، علی جوادی، سید محمود حسینی، پیروز حناچی، سید ابوالفضل رضوی، سجاد ، سید رضا عقدایی، علی عموشاهی، مهدی فاتحی، محمود فتاح الجنان، خانم مقیمی، میرزایی
میریان و قدرت الله نوروزی به عنوان 15 نامزد تصدی شهرداری اصفهان نامبرد.

رئیس موقت پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان درباره شروع به کار این شورا تصریح کرد: براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، 13 مرداد فعالیت چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا پایان یافت و رئیس مجلس نیز این مصوبه را جهت ابلاغ به وزارت کشور برای ریاست جمهوری ارسال کرده است.

معین افزود: هنوز مصوبه مجلس شورای اسلامی درباره مدت فعالیت شوراهای اسلامی شهر و روستا به استانداریها واصل نشده است و باید برای شروع فعالیت شورای جدید شهر اصفهان، منتظر وصول و اعلام این مصوبه از سوی استانداری ماند.

وی درعین حال گفت: باتوجه به اینکه این موضوع بصورت لایحه به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است، مصوبه یاد شده لازم الاجراست و شورای پنجم باید هرچه سریع تر کار خود را آغاز کند.

رئیس موقت پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تلاش ما این است که شهردار این کلانشهر در جلسه نخست شورای اسلامی شهر برگزیده شود.

معین تصریح کرد: اعضای شورای جدید شهر برای انتخاب شهردار آماده اند و با این آمادگی دور از انتظار است که شهرداری برای مدتی با سرپرست اداره شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.