شاخص کل فرابورس در پایان معاملات روز جاری با ۶۰ واحد کاهش به پله ۹۳۰ هزار و ۶۰ واحد رسید.

شاخص 144 واحد رشد کردبه گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد 144.73 واحدی به پله 81 هزار و 410واحدی رسید. 

 بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از 248 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 115 میلیارد ریال سهم طی 12 هزار نوبت معاملاتی است.

 نماد‌های پر بیننده معاملات امروز پارسان، خودرو، خپارس، شتران، فولاد و شبندر با روند صعودی و فولاد و پرداخت با روند نزولی کار خود را آغاز کرد.

 شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات روز جاری  2.90واحد افزایش به پله 934 هزار و 10 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات 178 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 48 میلیارد و 562 میلیون سهم طی 6هزار نوبت معاملاتی است.

رشد شاخص در جریان معاملات

شاخص بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات با رشد ۵۳.۱۳۹ واحدی به پله ۸۱ هزار و ۴۰۵ واحد رسید. بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۴۳۴ میلیون ریال سهم طی ۳۹ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز پارسان، خپارس، خودرو، شتران با روند صعودی و نماد فولاد، پاکشو، پرداخت با روند نزولی کار خود را به جریان انداخت.

شاخص کل فرابورس در جریان معاملات روز جاری ۱۰ واحد افزایش به پله ۹۳۱ هزار و ۳۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۴۵ میلیون سهم طی ۲۰ هزار نوبت معاملاتی است.

ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با رشد ۱۶.۱۱۸ واحدی به پله ۸۱ هزار و ۳۸۴ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۴۸۸ میلیون ریال سهم طی ۴۵ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز پارسان، خپارس، خودرو، شتران با روند صعودی و نماد فولاد، پاکشو، اخابر با روند نزولی کار خود را به ایان رساند.

 شاخص کل فرابورس در پایان معاملات روز جاری با ۶۰ واحد کاهش به پله ۹۳۰ هزار و ۶۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۶۵ میلیون سهم طی ۲۳ هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار