کمیته امداد سیاست های خوبی در زمینه توانمندسازی خانواده های تحت حمایت دنبال کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  ابوذر عطاپور وزیری، فرماندار شهرستان کهنوج با بیان اینکه یکی از دغدغه های مسئولان نظلام و رهبر معظم انقلاب ایجاد اشتغال پایدار و توانمندسازی خانواده های محروم است، گفت: بر این اساس باید همگام با سیاست های نظام در حوزه اشتغال گام برداشت.
وی از جذب بالای تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد در این شهرستان خبر داد و افزود: بانک ها باید در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد نهایت همکاری را با این نهاد داشته باشند و برگشت اعتبارات اشتغالزایی کمیته امداد از سوی بانک ها را تحت هیچ شرایطی نمی پذیریم.
وی با بیان اینکه کمیته امداد سیاست های خوبی در زمینه توانمندسازی خانواده های تحت حمایت دنبال کرده است و در مسیر حفظ عزت نفس و توانمندسازی محرومان نباید از هیچ تلاشی دریغ کرد، تصریح کرد: ۱۰۰ درصد تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد شهرستان کهنوج سال گذشته برای اجرای طرحهای اشتغال پرداخت شده و تمام این طرح ها اجرا شده است.
یحیی صادقی ؛ مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان با آمار بالای تسهیلات اشتغالزایی اختصاص یافته به کمیته امداد استان در سال جاری اشاره کرد و افزود: حدود هفت و نیم میلیارد تومان تسهیلات اشتغال امسال به کمیته امداد شهرستان کهنوج اختصاص یافته است که در صورت جذب این اعتبار، اعتبارات بیشتری به شهرستان اختصاص داده خواهد شد.
وی به ظرفیت های خوب استان در زمینه های مختلف از جمله اشتغال اشاره کرد و گفت: باید از این ظرفیت ها در جهت اشتغال و توانمندسازی محرومان بهره برد.
انتهای پیام/ی

سیاست خوب کمیته امداد در توانمند سازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار