رنجبر فرماندار کرمانشاه گفت: در شهر کرمانشاه نزدیک به 920 واحد خبازی داریم که به طور مستمر بر این واحد ها نظارت می شود.

رنجبر فرماندار کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛گفت: امروز  15 مردادماه نمایندگان مرکز بهداشت ؛ شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 9؛ سازمان صنعت معدن و تجارت ؛ اتحادیه خبازی ها؛ گشت تعزیرات  حکومتی ؛ اداره استاندارد و سایر دستگاه های زیربط شورای آرد و نان بازدیدی از تعدادی از خبازی ها داشتند که  برخی از این خبازی ها موازین بهداشتی را رعایت نکردند.

وی افزود: این خبازی ها  افزودنی هایی را به آرد و نان اضافه می کنند  خلاف ضوابط بهداشتی است  و توسط این  اکیب تشکیل پرونده داده  و پرونده اینجا در تعزیرات  حکومتی مطرح می شود.


فهیمی  رییس نظارت برگشت های مشترک تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه  نیز گفت: از ابتدای امسال تا امروز 15 مردادماه تعداد 342  پرونده وارده داشته ایم و 354 پرونده مختومه داشته ایم و بیش از 460 میلیون ریال جزای نقدی برای نانوایی متخلف در نظر گرفتیم و در صورت تخلف با نانوایی برخورد می کنیم.

حقانی کارشناس اداره استاندارد کرمانشاه در این بازدید گفت: در واحدهای نانوایی نمک و افزودنی های غیر مجازو  آرد  بررسی می شود که نانوایی ها به هیچ عنوان حق استفاده از افزودنی های غیر مجاز را ندارند.


حقانی گفت:در صورت مشاهده هرگونه تخلف شهروندان با شماره 124 بازرسی و نظارت صنعت معدن و تجارت و 135 تعزیرات حکومتی کرمانشاه تماس حاصل نمایند.

 

انتهای پیام/ز

نظارت بر واحدهای نانوایی شهر کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.