اصفهان؛

ساخت سالن 2 هزار نفری در مرکز شهرستان فلاورجان

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان گفت: مقرر شد در همین سال ساخت سالن 2 هزارنفری در مرکز شهرستان و 5 پروژه زمین چمن مصنوعی با همکاری دهیاری‌ها و شهرداری‌ها آغاز شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رحمان رئیسی عصر دیروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به نقش قلم در حوزه اطلاع‌رسانی اشاره و اظهار کرد: اطلاع‌رسانی شفاف و صحیح و آگاه‌سازی مردم از عملکرد و وظایف دستگاه‌های اجرایی است، مردم که ولی‌نعمتان ما هستند باید از عملکرد خادمان خود اطلاع داشته باشند.

وی افزود: در دنیای امروز اطلاع‌رسانی به‌ عنوان عنصر قوی در ارزیابی و تقویت برنامه‌ها و پیشبرد اهداف سازمان‌ها و نهادها تلقی می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان ضمن تقدیر و تشکر از هیأت‌های فعالی که در این مدت کوتاه برنامه‌های متعدد ورزشی را در شهرستان اجرا کردند، گفت: خوشبختانه بیش از 90 درصد هیأت‌های ورزشی شهرستان فلاورجان در این مدت فعال بوده‌اند که بعد از بررسی آمار و عملکرد، برترین‌ها مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

وی در ادامه اذعان داشت: در شهرستان فلاورجان سرانه فضای ورزشی برای هر ورزشکار در مقایسه با برخی شهرهای استان، بسیار کم  است که تلاش اداره ورزش و جوانان شهرستان در این مدت بر این بوده تا این سرانه افزایش یابد.

رئیسی ادامه داد: اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان در همه ابعاد ورزش‌های همگانی و قهرمانی خوب عمل کرده است؛ قهرمانی جهان و آسیا و قهرمانی کشوری در شش ماه اخیر از جمله این افتخارات بوده است، قهرمانان و دیگر ورزشکاران شهرستان که در تیم‌های ملی نیز عضویت دارند با تلاش و همت خود و مربیان به این موفقیت‌ها دست‌ یافته‌اند.

وی به نقش بانوان در ورزش شهرستان اشاره کرد و گفت: تلاش زیادی در جذب و تربیت بانوان ورزشکار در ماه‌های اخیر صورت گرفته که این تلاش‌ها با امکانات بسیار کم به نتیجه رسیده است، به‌ طوری‌که شاهد مدال‌آوری و افتخارآفرینی بانوان ورزشکار در عرصه جهانی و ملی در همین هفته‌های اخیر بوده‌ایم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان همچنین ابراز داشت: این شهرستان واقعاً پر از استعداد است و ورزشکاران کم‌توقعی نیز دارد؛ در شش ماه اخیر حدود 14 مدال آسیایی، جهانی و المپیک توسط فرزندان این شهرستان برای کشور پرافتخارمان کسب‌ شده است؛ مردم شهرستان فلاورجان تا کی باید انتظار داشتن یک سالن چند هزارنفری را داشته باشند؟

وی اذعان کرد: هفته قبل با تلاشی که توسط حجت‌الاسلام موسوی‌لارگانی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت و دیداری که با مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان برگزار شد با درخواست نماینده شهرستان در مجلس و موافقت وزیر مقرر شد که در همین سال ساخت سالن 2 هزارنفری در مرکز شهرستان و 5 پروژه زمین چمن مصنوعی با همکاری دهیاری‌ها و شهرداری‌ها  آغاز شود.  

رئیسی ادامه داد: مشکلات واگذاری زمین در ورزشگاه نقش‌جهان نیز وجود داشت که با تعامل با مردم، شهرداری و سایر ارگان‌ها حل شد و بعد از 30 سال ورزشگاه نقش‌جهان افتتاح شد و مطمئناً تجربه نقش‌جهان در ساخت مجموعه ورزشی شهرستان  فلاورجان  اثرگذار است.

وی خاطرنشان کرد: با حضور و حمایت‌های همه مسؤولان از نمایندگان شوراها گرفته تا سایر ارگان‌ها و ادارات به خصوص نماینده شهرستان فلاورجان که با تمام وجود کنار ورزشکاران هستند و کمک‌های زیادی هم در این مدت به ورزش داشته‌اند؛ آخرین مورد از تلاش‌های نماینده شهرستان گرفتن اعتبار ساخت این سالن چند هزارنفری در مرکز شهرستان و چند سالن چندمنظوره و چمن مصنوعی است که با وحدت و خارج کردن سیاست از ورزش این کار شدنی است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان طرح جمعه‌های ورزشی را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شهرستان دانست و گفت: در هدف‌ داریم با اجرای پرنشاط برنامه‌های ورزشی در سطح پارک‌های شهرستان این برنامه را به سایر شهرستان‌های استان و کشور هم انتقال دهیم و شهرستان فلاورجان را به‌ عنوان نخستین پایگاه ورزش رایگان برای همه معرفی کنیم.

وی همچنین افزود: خوشبختانه ارگان‌های مختلف در اجرای این طرح با اداره ورزش و جوانان همگام شده‌اند و امیدواریم این برنامه‌ها بعد از شروع در مرکز شهرستان در هفته‌های آینده در سایر شهرها و روستاهای شهرستان در صورت مساعدت شهرداران و دهیاری‌ها اجرا شود.

رئیسی هدف از برگزاری این برنامه‌ها را شادابی بین عموم مردم شهرستان دانست و گفت: مردم حق‌ دارند شاد باشند و سالم زندگی کنند که ورزش یکی از راه‌های مهم در رسیدن به این اهداف است.

وی ادامه داد: بنده اعتقاد دارم که باید همه توان و ظرفیت خود را به کار بگیریم تا به مطالبات مردم پاسخ مثبت دهیم و این نگاه در کل بخش‌ها و شهرهای شهرستان وجود دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان همچنین از تغییر در ساختار و مدیریت هیأت‌های ورزشی که در این مدت فعالیتی نداشته‌اند خبر داد و افزود: برای اینکه در ورزش توسعه همه‌جانبه داشته باشیم باید قطعات جورچین ورزش را درست بچینیم و هر قطعه را در محل صحیح آن قرار دهیم تا شکل درستی از ورزش در شهرستان تشکیل شود.

وی در پایان مطرح کرد: با توجه به مشغله کاری بعضی از رؤسای هیأت‌ها در روزهای آینده چند رئیس هیأت جدید جایگزین این افراد خواهند شد تا بتوانیم در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و برنامه‌‌ها در حوزه ورزش و جوانان به گونه‌ای رفتار کنیم که در پایان سال آثار و نشانه‌های رضایتمندی ورزشکاران و جوانان در شهرستان قابل‌ مشاهده باشد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار