بیش از ۶۶ هزار میهمان تابستانی در قالب ۱۸ هزار خانواده در مدارس و اماکن اقامتی فارس اسکان داده شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مرادی کارشناس مسئول امور رفاهی کارکنان اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: از ابتدای تابستان تاکنون ۶۶ هزار و ۵۲۶ مسافر در قالب ۱۸ هزار و ۶۲۴ خانواده در مدارس و اماکن اقامتی استان فارس اسکان داده است.


وی افزود: ستاد اسکان تابستانه فرهنگیان استان فارس با هزار و ۶۰۰ کلاس درس در ۲۲۰ مدرسه آماده اسکان زائران و مهمانان فرهنگی است.


مرادی ادامه داد: علاوه بر مدارس و کلاس‌های درس، بیش از 100 اتاق به شکل ویژه نیز در خوابگاه‌های دانش آموزی آمادگی ارائه خدمت به فرهنگیان و همراهان آنان را دارد.


وی بیان کرد: در فصل تابستان در مقایسه با ایام نوروز حدود ۱۰ درصد ظرفیت پذیرش اسکان داشته ایم.


مرادی اظهار داشت: در شهر شیراز نیز ۶۰۰ کلاس درس در ۸۰ مدرسه با ظرفیت پذیرش بیش از سه هزار و ۵۰۰ مهمان در شبانه روز آماده اسکان مهمانان فرهنگی است.


وی گفت: در استان ۵۵ پایگاه و در شیراز هم یک پایگاه استقبال و پذیرش میهمانان تابستانی دایر شده که ۵۶۰ نفر عوامل اجرایی از ۲۵ خرداد تا ۲۰ شهریور آماده ارائه خدمات به مسافران، میهمانان و زائران تابستانی هستند.


مرادی افزود: فرهنگیان سراسر کشور می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.eskan.medu.ir نسبت به رزرو محل اسکان خود اقدام کنند.


وی ادامه داد: پایگاه مرکزی پذیرش و اسکان مهمانان تابستانی استان فارس، در شیراز خیابان حر، روبروی باشگاه فرهنگیان ، دبستان ابوریحان قرار دارد و فرهنگیان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه پذیرش می‌توانند با تلفن ۳۲۲۷۹۷۳۸ - ۰۷۱ تماس بگیرند.


کارشناس مسئول امور رفاهی کارکنان اداره کل آموزش و پرورش فارس تصریح کرد: تابستان پارسال ۳۳۱ هزار و ۲۰۸ نفر روز در مدارس فارس اسکان داده شدند.
انتهای پیام/ر

اسکان میهمانان تابستانی در اماکن اقامتی فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار