سه دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به رتبه‌های برتر دومین دوره مسابقات بین المللی تیراندازی جام صلح و دوستی دست یافتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حیدر صفرپور مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، گفت: در رقابت‌های بین المللی تیراندازی جام صلح و دوستی که در شهرستان جم استان بوشهر برگزار شد، صدیقه حسینی پناه و متین رستمی موفق شدند در رشته تپانچه، به ترتیب رتبه‌های نخست و دوم را کسب کنند.


وی افزود: خدیجه بیگم موسوی مبارکه هم توانست رتبه سوم رشته تفنگ بادی را به دست آورد.


حیدر صفرپور با بیان اینکه هفت دانشجوی تیم تیراندازی این دانشگاه به رقابت‌های تیراندازی جام صلح و دوستی اعزام شدند، ادامه داد: با توجه به در پیش بودن سیزدهمین المپیاد ورزشی سراسری دختران دانشجوی علوم پزشکی کشور آماده سازی تیم تیراندازی دانشگاه و محک زدن اعضای این تیم یکی از اهداف برای حضور در مسابقات بوشهربود.


دومین دوره مسابقات بین المللی جام صلح و دوستی با هدف حمایت از ورزش تیراندازی و بالا بردن صلح جهانی، در شهرستان جم استان بوشهر برگزار شد.


سیزدهمین دوره المپیاد ورزشی دانشجویان دختر علوم پزشکی سراسر کشور، از دهم شهریور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار می‌شود.


دومین دوره مسابقات بین المللی تیراندازی جام صلح و دوستی در رشته‌های تفنگ و تپانچه بادی و در دو بخش مردان و زنان به صورت غیر متمرکز در شهر‌های مختلف ایران و کشور‌های سنگاپور و آذربایجان برگزار شد و در این مسابقات ۶۰۰ نفر به صورت تیمی و انفرادی رقابت کردند.
انتهای پیام/ر


رقابت‌های تیراندازی جام صلح و دوستی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار