نخستین دوره بازی‌های رایانه‌ای پایتخت جوانان جهان اسلام سه شنبه ۱۷ مرداد ماه شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آرزو حسین آبادی مدیر موسسه نواندیشان سپهر پارسی به عنوان مسئول برگزاری این رقابت ها گفت: نخستین دوره بازی های رایانه ای کشور با عنوان شیراز پایتخت جوانان جهان اسلام روز سه شنبه ۱۷ مردادماه جاری در محل نمایشگاه بین المللی استان فارس در شهرک گلستان شیراز آغاز می‌شود.


وی افزود: این موسسه با هدف معرفی بازی‌های یارانه ای، بومی با محتوای اسلامی و جذب و شناسایی استعداد‌های درخشان در این زمینه تشکیل شده است.


حسین آبادی ادامه داد: هم اینک برای این مسابقات ۲۰۰ نفر از سراسر کشور ثبت نام کرده اند و از آنجا که زمان ثبت نام تا روز آغاز بازی‌ها در نظر گرفته شده است، به نظر می‌رسد تعداد بیشتری در این پیکار‌ها شرکت کنند.


وی اظهار داشت: بازی ماشین سواری (blur) برای بانوان و فوتبال ۲۰۱۷ (FIFA – pes) برای آقایان در نظر گرفته شده که جذابیت‌های زیادی دارد.


حسین آبادی بیان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی در تمام سطوح کامپیوتر، پر کردن اوقات فراغت جوانان به صورت مفید با بازی‌های رایانه ای، تقویت کار گروهی و مسئولیت پذیری از طریق برگزاری چندین دوره مسابقات بازی‌های رایانه‌ای به صورت کشوری و ساخت و تولید بازی انیمیشن از دیگر اهداف این موسسه است.


وی تصریح کرد: جوایز این مسابقات ۲۰۰ میلیون ریال است و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان فارس، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ر


شیراز، میزبان بازی‌های رایانه‌ای پایتخت جوانان جهان اسلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.