اهواز؛

تخصیص اعتبار برای طرح‌ های صنایع تبدیلی کشاورزی

مدیر جهاد کشاورزی اندیمشک از تخصیص اعتبار ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی برای توسعه صنایع تبدیلی کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیدهدایت‌الله موسوی، مدیر جهاد کشاورزی اندیمشک گفت: برای اجرای طرح‌های توسعه صنایع تبدیلی کشاورزی در این شهرستان حدود 9 میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار تخصیص داده شده است که بخش زیادی از این اعتبارات برای ایجاد سردخانه در نظر گرفته شده و هم‌اکنون کارهای اولیه آن را شروع کردیم.

وی وجود سردخانه‌ها در کشتارگاه‌ها را ضروری دانست وبیان داشت: صنایع تبدیلی برای تنظیم بازار مهم است زمانی که محصولی زیاد تولید می‌شود، برای جلوگیری از فاسد شدن، آن را در سردخانه می‌گذارند و هنگامی که بازار به آن محصول نیاز پیدا کرد آن را در بازار عرضه می‌کنند و این اقدام به تنظیم بازار کمک فراوانی خواهد کرد.

موسوی عنوان کرد: این صنایع به تنظیم بازار کمک و درآمد کشاورزان را تضمین می‌کند و باعث می شود تولید و ذخیره‌سازی محصولات افزایش یابد. همچنین با وجود این صنایع محصولات کشاورزی و یا طیور فاسد نمی‌شوند و در فرصت مناسب عرضه می‌شوند.

مدیر جهاد کشاورزی اندیمشک بیان داشت: این صنایع تبدیلی برای صادرات هم تأثیرات مثبتی دارد زیرا محصولات تولیدی کشاورزان ذخیره‌سازی می‌شود و در زمانی که کشورها نیاز به آن محصولات دارند آن را صادر می‌کنند.

وی تصریح کرد: صنایع تبدیلی در استان باید افزایش پیدا کنند زیرا این صنایع، اشتغال و تولید فراوانی را به همراه دارند. همچنین این صنایع نیازمند تسهیلات بانکی هستند که لازم است این تسهیلات تأمین شود زیرا نبود این صنایع، مشکلات فراوانی را به دنبال دارد.


انتهای پیام/م

توسعه اشتغال با افزایش صنایع تبدیلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.