اقدام رژیم صهیونیستی در لغو اقامت هزاران فلسطینی ساکن شرق قدس، بیانگر سیاست دوگانه این رژیم در قدس است.

 به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از الجزیره، دیده بان حقوق بشر، رژیم صهیونیستی را به اجرای سیاست های دوگانه در قدس اشغالی متهم کرد.

سازمان دیده بان حقوق بشر در گزارشی اعلام کرد اقدام سال های گذشته رژیم صهیونیستی در لغو اقامت هزاران فلسطینی ساکن شرق قدس، بیانگر سیاست دوگانه ای است که این رژیم در قدس به اجرا گذاشته است.

این سازمان بین المللی افزود: براساس این سیاست، اسرائیل خواسته های سرسختانه ای را به آن دسته از فلسطینیانی که می خواهند اقامتشان در شرق قدس ادامه یابد، تحمیل می کند ضمن اینکه اگر این فلسطینیان به سیاست های تحمیلی عمل نکنند، پیامدهای وخیمی در انتظارشان خواهد بود. 

بر اساس آمار وزارت داخلی تشکیلات خودگردان فلسطین، مقامات اشغالگر از سال 1967 تا پایان سال گذشته دست کم اقامت بیش از چهارده هزار فلسطینی را در شرق قدس لغو کرده اند. 

مقامات اشغالگر در توجیه این سیاست ابراز داشتند اقامت کسانی لغو شده است که قدس، به عنوان محل اصلی زندگیشان، اثبات نشده است، با این حال اشغالگران اخیرا اقامت کسانی را لغو کرده اند که متهم به طراحی حملاتی علیه اسرائیلی ها بوده اند و نکته قابل توجه در این زمینه اینکه خویشاوندان این متهمان نیز مشمول چنین مجازاتی شده اند. 

 

 

انتهای پیام/

دیده بان حقوق بشر، رژیم صهیونیستی را به اجرای سیاست های دوگانه در قدس متهم کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار