شهرکرد؛

فراخوان جشنواره نماز در رسانه‌های خبری

فراخوان اولین جشنواره نماز در رسانه‌های خبری استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ فراخوان اولین جشنواره نماز در رسانه‌های خبری استان چهارمحال و بختیاری، ویژه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و کلیه پایگاه‌ها، وبلاگ‌ها و کانال‌های خبری، همزمان با ۱۷ مرداد روز خبرنگار آغاز شد.

حجت الاسلام محمد کریمی مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری گفت: این جشنواره با هدف ترغیب به اشاعه فرهنگ نماز از طریق رسانه‌های خبری، کاهش آسیب‌های موجود و تقویت مبانی اعتقادی و دینی اقشار مردم بویژه جوانان و نوجوانان و شناسایی و تجلیل از فعالان نماز در رسانه‌های استانی برگزار می‌شود.

وی افزود: نماز و قرآن و روایات، نماز و شهدا، نماز و خانواده، نماز و تربیت دینی، نماز و مدرسه، نماز و وحدت اسلامی، نماز و گفتمان انقلاب اسلامی، نماز و سبک زندگی ایرانی اسلامی، نماز و شیوه‌های کارآمد در تبلیغ و دعوت به نماز، مصاحبه، نقد و … از موضوعات پیشنهادی و «اشاعه فرهنگ نورانی نماز در فضای مجازی» موضوع ویژه جشنواره است.

کریمی از مسئولان و مدیران مطبوعات، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌ها، وبلاگ‌ها و کانال‌های خبری چهارمحال و بختیاری خواست: برای شرکت در اولین جشنواره نماز در رسانه‌های خبری استان، آثار مربوط به حداقل سه سال گذشته را در قالب نشریه الکترونیکی، کلیپ‌های کوتاه و آلبوم‌های تصویری و خبری، حداکثر تا ۲۵ مهرماه امسال به دبیرخانه جشنواره به نشانی شهرکرد، میدان قدس، ستاد اقامه نماز استان ارسال کنند.

وی گفت: تکمیل فرم ثبت نام جشنواره در پایگاه اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز استان به نشانی chb-namaz.ir نیز برای علاقمندان الزامی است.

کریمی یادآور شد: آثار ارسالی می‌بایست صرفاً در موضوع نماز باشد و شرکت متقاضیان در چند بخش از جشنواره بلامانع می‌باشد.

وی با بیان اینکه ارسال فایل اصلی آثار تولید شده به دبیرخانه الزامی است تأکید کرد: تا زمان دریافت اصل آثار، فایل کم حجم بارگذاری شده در سامانه ثبت نام و قسمت مدیریت کانال جشنواره، ملاک داوری خواهد بود.

کریمی ادامه داد: زمان اعلام نتایج و مراسم اختتامیه جشنواره، نیمه اول آبان ماه امسال در شهرکرد است و به ۱۷ نفر از برگزیدگان هدایایی تقدیم می‌گردد.

وی از متقاضیان خواست؛ جهت کسب اطلاع بیشتر به ستاد اقامه نماز استان مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۳۸۳۳۳۳۰۰۳۰ تماس برقرار کنند.

به گفته کریمی؛ از آنجا که رسانه‌های خبری استان جریان سازی و تولید پیام‌ها و محتوا‌های ارزشی را از رسالت‌های مهم و اساسی خود می‌دانند و ستاد اقامه نماز نیز با درک این واقعیت، تلاش می‌کند تا از طریق برگزاری جشنواره نماز و رسانه‌های خبری، معارف نماز را در این عرصه تأثیرگذار منتشر نماید.

 انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار