رئیس قرارگاه عمار گفت:آمریکایی‌ها در نبردهای زمینی و چریکی به شدت ضربه پذیرند و انصارالله به راحتی توان انهدام پایگاه‌های سعودی را دارد.

درماندگی آل‌سعود در برابر مقاومت مردم یمن/ انصارالله در میدان نبرد دست بسته نیستحجت‌الاسلام مهدی طائب رئیس قرارگاه عمار، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره اعزام نیروهای آمریکایی به شرق یمن اظهار داشت: رژیم آل سعود در برابر مقاومت مردم یمن درمانده شده است.

حجت الاسلام طائب با بیان اینکه آمریکایی‌ها با اعزام نیرو به قسمت  شرق یمن به دنبال  تقویت روحیه سعودی‌ها هستند، ادامه داد: در عراق ثابت شد که آمریکایی‌ها در نبردهای زمینی و چریکی به شدت ضربه پذیر بوده و انصارالله  به راحتی توان انهدام  پایگاه‌های سعودی را دارد.

وی با تاکیدبر باز بودن دست نیروهای یمنی درمیدان نبرد افزود: نیروهای مقاومت یمن با توان داخلی مبادرت به ساخت سلاح‌های جدیدی کرده که می‌تواند با تجهیزات دوربرد متجاوزان مقابله کند.

رئیس قرارگاه عمار با بیان اینکه آمریکایی‌ها در باتلاق جدید یمن فرو خواهند رفت، خاطرنشان کرد: استکبار باید از اشتباهات خود در عراق درس بگیرد.

انتهای پیام/

آمریکایی‌ها در باتلاق جدید یمن فرو خواهند رفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار