۱۴۷ هزار دانش‌آموز اردبیلی در سامانه سناد ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، برات سلیمی معاون اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل در جلسه تشریح دانش‌آموزان ثبت‌نام کننده در سامانه سناد در اردبیل اظهار داشت: با اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام یافته تا پایان روز شانزدهم مرداد ماه 147 هزار دانش‌آموز اردبیلی در سامانه سناد ثبت نام کردند.

وی افزود: این سامانه وظیفه جمع‌آوری اطلاعات دانش‌آموزان وزارت آموزش و پرورش و ثبت‌نام آن‌ها در مدارس کل کشور را به عهده دارد که با زیر پوشش قراردادن بسیاری موارد توسعه‌ای در حوزه فرآیندهای مورد نیاز وزارت آموزش و پرورش به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: سیستم های متعددی به عنوان زیر سیستم‌های سامانه سناد از جمله سامانه ثبت‌نام المپیادهای علمی کشور و جشنواره جوان خوارزمی تهیه و تولید شده‌اند که به طور حتم در دسترسی آسان دانش‌آموزان به سیستم‌های متعدد موثر واقع شده است.

سلیمی بیان کرد: از ثبت‌نام کنندگان در این سامانه 17 هزار و 138 دانش‌آموز دوره دوم متوسطه، 31 هزار و 392 دانش‌آموز دوره اول متوسطه، 98 هزار و 412 دانش‌آموز مقطع ابتدایی و 374 دانش‌آموز مربوط به دوره پیش‌دبستانی است که هم‌اکنون نیز این ثبت نام بدون حاشیه در تمامی مقاطع تحصیلی ادامه دارد.

وی تصریح کرد: از مسئولان و دست‌اندرکارانی که ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر در ارتباط با رشد و توسعه دانش‌آموزان رهنمون شده‌اند کمال تشکر و قدردانی را دارم و امیدواریم از این پس نیز بتوانیم با اقدامات انجام یافته اهداف و خواسته‌های مورد نظر را در این زمینه محقق کنیم.

 

انتهای پیام/ع

ثبت نام دانش آموزان سامانه سناد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.