مديركل تبليغات اسلامي همدان گفت: پوشش تبلیغی مناطق حاشیه‌ای و محروم استان همدان باید در اولویت کاری قرار بگیرد.

پوشش تبلیغی مناطق حاشیه‌ای و محروم باید در اولویت باشدبهگزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام علی‌دشتکی در بازدید از باشگاه خبرنگاران همدان و در جمع اعضای این مجموعه با اشاره به اولویت‌های سازمان تبلیغات اسلامی در سال‌جاری، اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی چهار اولویت را در راستای تحقق شعار سال مورد پیگیری قرار داده است.

وی یکی از اولویت‌ها را تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بیان کرد و گفت: گفتمان‌سازی، مفهوم‌سازی، فرهنگ‌سازی و تشکیل یک گروه اندیشه‌ورز برای بررسی راهکارها، از جمله برنامه‌‌ها در راستای تحقق این امر مهم است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان پوشش تبلیغی استان را یکی دیگر اولویت‌های تبلیغات اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: این طرح نیز با 6 برنامه در حال انجام است.

وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی در راستای استفاده بهینه از ظرفیت‌های مناسبتی، گسترش اجرای برنامه‌های قرآنی و گفتمان‌های دینی، گسترش برنامه‌های اوقات و فراغت، و اجرای طرح جهادگران فرهنگی و قرآنی از جمله برنامه‌ها در راستای تحقق اهداف پوشش تبلیغی است.

دشتکی با اشاره به فعالیت 50 شورای فرهنگی روستایی در سطح استان، خاطرنشان کرد: پوشش تبلیغی مناطق حاشیه‌ای و محروم مختص استان همدان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های سال‌جاری را توجه ویژه به نقش بانوان تاثیرگذار در فعالیت‌های فرهنگی برشمرد و افزود: زنان محور اصلی تربیت در خانواده و جامعه هستند.

دشتکی در ادامه با بیان اینکه سعادت مادی و معنوی یکی از اهداف مهم نظام‌های توحیدی و اسلامی است، افزود: اگر انسان و بشریت به دنبال سعادت است باید براساس چارچوب کتاب‌ آسمانی حرکت کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان شهید صارمی را یکی از نمونه‌های ایثارگری برشمرد و گفت: اگر شاخصه‌های اصلی مورد توجه قرار گیرد آن جامعه به شکوفایی، سعادت و خوشبختی خواهد رسید.

وی با بیان اینکه اگر امروزه در برخی از جوامع می‌بینیم که حقوق افراد پایمال می‌شود، علت آن عدم آشنایی با فرهنگ ایثار

اظهار داشت: هدفمند بودن زندگی انسان یکی از موضوعات و ویژگی‌های نظام آفرینش، نظام توحیدی و نظام اسلامی است.

وی سعادت مادی و معنوی را یکی از اهداف مهم نظام‌های توحیدی و اسلامی عنوان کرد و افزود: اگر انسان و بشریت به دنبال سعادت است باید براساس چارچوب کتاب‌ آسمانی حرکت کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان شهید صارمی را یکی از نمونه‌های ایثارگری برشمرد و گفت: اگر شاخصه‌های اصلی مورد توجه قرار گیرد آن جامعه به شکوفایی، سعادت و خوشبختی خواهد رسید.

انتهای پیام/ د

نشست مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با باشگاه خبرنگاران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار