شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر، الکترونیک و ماشین های اداری (فارس الکامپ) و چهارمین نمایشگاه تلفن همراه، تبلت و لپ تاپ (فارس تلکام) در شیراز برپا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عبدالناصر اسکندری مدیرعامل شرکت نمایشگاه های استان فارس گفت: نمایشگاه الکامپ و تلکام شیراز بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر در منطقه جنوب کشور است.


اسکندری ادامه داد: در این نمایشگاه آخرین و به روزترین دستاوردهای این صنعت اعم از سخت افزار و نرم افزار در چهار سالن حافظ، سرو، بهار و نرگس و فضای باز نمایشگاهی در مساحتی در حدود 14 هزار مترمربع در معرض بازدید علاقه مندان قرار گرفته است.


وی اظهار داشت: 170 شرکت از سراسر نقاط کشور و نمایندگی های شرکت های خارجی در قالب 380 غرفه در زمینه های مختلف از جمله تجهیزات شبکه و اینترنت، تجهیزات مخابرات، نرم افزار و سخت افزار کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت، گوشی های تلفن همراه، رسانه های دیجیتالی، تجارت و آموزش الکترونیک به مدت چهار روز به ارائه محصولات و خدمات خود می پردازند.


اسکندری بیان کرد: دستاوردهای جدید در حوزه های دوربین های مداربسته، سیستم های امنیتی و هوشمند سازی، ماشین های اداری و چاپگرها، نمایشگرهای LED ، دستگاه های حضور و غیاب و کنترل تردد و انواع لوازم جانبی نیز در این نمایشگاه های بین المللی به اطلاع بازدیدکنندگان می رسد.


وی افزود: مشارکت کنندگانی از استان های فارس، تهران، البرز، تبریز، اصفهان، بوشهر، یزد و خراسان رضوی و نمایندگان محصولات خارجی از کشورهای آلمان، آمریکا، کره جنوبی، ژاپن، چین، مالزی، تایوان، هند، سنگاپور، تایلند و ترکیه در این نمایشگاه حاضر هستند.


مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان فارس گفت: در این نمایشگاه، مسابقه ها و جشنواره هایی مانند نخستین مسابقه ملی سازه های ماکارونی در سطح دانش آموزی با همکاری آموزش و پرورش استان فارس و دپارتمان سازه های ماکارونی کشور و اولین مسابقه بازی های رایانه ای پایتخت جوانان اسلام در سطح کشوری با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان فارس و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می شود.


اسکندری اظهار کرد: مسابقه رباتیک آزاد با همکاری دانشگاه صنعتی شیراز و جشنواره فن بازار با هدف ارائه ایده های نوین و اختراعات و با حضور برخی شتاب دهنده ها و با همکاری بنیاد نخبگان فارس و دانشگاه شیراز و شرکت شهرک های صنعتی فارس از دیگر برنامه های جنبی این جشنواره است.


وی تصریح کرد: علاقمندان برای بازدید از شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر، الکترونیک و ماشین های اداری (فارس الکامپ) و چهارمین نمایشگاه تلفن همراه، تبلت و لپ تاپ (فارس تلکام) می توانند تا جمعه 20 مرداد ماه از ساعت 17 تا 22 مراجعه کنند.
انتهای پیام/ر

برپایی نمایشگاه الکامپ در شیراز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار