رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: کشفیات مواد مخدر در استان افزایش 202 درصدی داشته است.

 

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ سرهنگ "حسین براری" گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۶۳۰ کیلو و ۷۳۲ گرم انواع مواد مخدر در استان از قاچاقچیان کشف شده که بیانگر رشد ۲۰۲ درصدی کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل است.

وی با اشاره به دستگیری دو هزار و ۳۶۶ خرده فروش موادمخدر و اجرای ۵۱۵ طرح مبارزه با مواد مخدر در استان کرمانشاه، گفت: شش نقطه بحرانی شهر کرمانشاه از لحاظ آلودگی به موادمخدر، شناسایی و اقدامات پیشگیرانه و مقابله ای در این مناطق در حال انجام است.

این مقام انتظامی با اشاره به تقدیم ۴۰۰۰ شهید در راه مبارزه با مواد مخدر، یادآور شد: نیروی انتظامی در این راه از هیچ کوششی فروگذاری نکرده است و علاوه بر اقدامات مقابله، برنامه های پیشگیرانه را هم در سطح مدارس، مساجد، دانشگاه ها، ادارات، محلات  را به صورت مستمر اجرا می کند.

سرهنگ براری با اشاره به ورود سپاه به بحث مبارزه با مواد مخدر در مناطق آلوده استان کرمانشاه، گفت: بخش عمده از کار سپاه در این زمینه فرهنگی خواهد بود، اما با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با فعالیت سپاه در این زمینه تا پایان سال دو منطقه آلوده شهر کرمانشاه پاکسازی و از بحران خارج خواهد شد.

وی به بحث معتادان متجاهر شهر کرمانشاه اشاره کرد و افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر قادر است در کوتاه ترین مدت تمام معتادان متجاهر را از سطح شهر جمع‌آوری کند، اما مشکل نبود مکان برای نگهداری این افراد است و جمع‌آوری آنها کار دشواری نیست.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ابراز امیدواری کرد: با همکاری دستگاه‌های مربوطه در این زمینه با فراهم کردن فضای مناسب برای نگهداری این افراد، بتوان تمام معتادان متجاهر سطح شهر کرمانشاه را جمع آوری کرد.

سرهنگ براری در پایان با اشاره به فعال شدن خط ۱۲۸ که خط ستاد خبری مبارزه با مواد مخدر استان محسوب می‌شود، از مردم خواست تا هرگونه مورد مشکوک در زمینه مواد مخدر را به این شماره که بصورت شبانه روزی و رایگان در اختیار همشهریان قرار دارد، اطلاع دهند.

انتهای پیام/پ

افزایش کشفیات مواد مخدر در استان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.