نظارت دقیق بر ماموریت ها و ایجاد تصویر مطلوب از نیروی انتظامی در اذهان مردم، نقش موثری در قانون گرائی و ارتقا ارتباط نیروی انتظامی با آحاد مردم دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سردارسید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در جلسه جمع بندی نهایی نظارت تخصصی بر قرارگاه جهادی آموزش در شهرستان قائم شهر، گفت: نیروی انتظامی تنها سازمانی است که در بین سایر ارگان ها بیشترین ارتباط را با مردم دارد.


وی با تاکید بر توجه به اجرای نظم و مقرارت در یگان های انتظامی، افزود: تربیت و آموزش باید به صورت اصولی در بدنه ناجا پیگیری شود.


سردار میرفیضی گفت: یکی از مهم ترین اهداف تشکیل قرارگاه جهادی ارتقا سطح توانمندی و مهارتی کارکنان ناجا است.


وی افزود: رعایت آیین نامه های انضباطی در ناجا، نقش مهمی در افزایش کیفی و کمی خدمات انتظامی به شهروندان دارد.


میرفیضی یکی از عوامل وقوع جرم در جامعه را بیکاری بیان کرد و گفت: وضعیت نابسامان اقتصادی، فقر و بیکاری ناشی از آن از جمله عوامل مهم بروز آسیب های اجتماعی در جامعه است. 


فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به نقش تعامل و مشارکت با دیگر نهادها و سازمانها، افزود: باید از همه ظرفیت های مثبت و مردمی در راستای تولید ، اشتغال و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در شهرستان استفاده کرد.


سردار میرفیضی گفت: برای آموزش در نیروی انتظامی باید با درک شرایط پیش رفت و با بررسی وضعیت موجود متناسب با شرایط زمانی و مکانی و بر اساس نوع ماموریت پلیس برنامه ریزی های هدفمندی را طراحی کرد.


فرمانده انتظامی استان مازندران با تاکید بر پاسخگوئی به موقع به مراجعان به کلانتری ها و پاسگاه ها، گفت: لازمه افزایش رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس،توجه به موضوع آموزش کارکنان ، ایجاد بسترهای لازم برای ارتقاء امنیت اجتماعی در جامعه و تحقق امنیت پایدار است.


انتهای پیام/ع


نظارت دقیق بر ماموریت ها، نقش موثری در ارتقا ارتباط با آحاد مردم دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.