نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به تعامل بین مجلس و دولت ، بیش از 90 درصد وزیران پیشنهادی دولت دوازهم ازمجلس رای اعتماد می گیرند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد عصردیروز به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار در نشست با اصحاب رسانه این شهرستان، معرفی وزیر جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات را نقطه قوت کابینه دوازدهم بیان کرد.

وی همچنین اظهار کرد: یکی از رسالت های مهم و اساسی خبرنگاران انعکاس نیاز ها و خواسته های بحق مردم با انتشار اخبار صحیح، دقیق و واقعی است.
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی افزود: خبرنگاری موفق است که با پرهیز از خبرسازی، به حقیقت نزدیک و آنچه مقصود خبر است، انتشار دهد.

وی با تاکید بر نقش تاثیرگذار خبرنگاران در تنویر افکار عمومی، افزود: بسیاری از واقعیت های دوران هشت سال دفاع مقدس توسط خبرنگاران در جامعه انعکاس یافته است.

وی انعکاس مشکل های جامعه به مسئولان برای برطرف کردن آنها توسط اصحاب رسانه را لازم و اقدامی پسندیده دانست و ابرازامیدواری کرد مسئولان نیز با روی باز از خبرنگاران استقبال کرده خبرهای امیدبخش را برای انتشار در اختیار اصحاب رسانه قرار دهند.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی از افتتاح بخش اعصاب و روان بیمارستان شهید بهشتی توسط خیرساز سلامت تا پایان ماه جاری هم خبر داد.

وی با اشاره به بدهی 50 میلیارد ریالی شبکه بهداشت و درمان این شهرستان گتف: عمده این بدهی به علت پرداخت نکردن تعهدات کارگزاران بیمه ها و بخشی هم به دلیل پیگیری نکردن مسئولان شهرستان از استان است.

 

انتهای پیام/م

 

یکی از رسالت های مهم خبرنگاران انعکاس نیاز ها و خواسته های بحق مردم با انتشار اخبار صحیح است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار