مسابقات دانش آموزان پسر کشور در شیراز به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عباس حاجی زاده رئیس اداره تربیت بدنی وفعالیت های ورزشی آموزش و پرورش فارس گفت: سی و چهارمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر سراسر کشور در شیراز با برگزاری رقابت‌های فینال و رده بندی مرحله دوم این رقابت‌ها پایان یافت.


وی افزود: در مرحله دوم این مسابقات که از ۱۴ مرداد ماه آغاز شد، دانش آموزان پسر مقطع متوسطه اول سراسر کشور در ۳ رشته‌های توپی فوتسال، هندبال، و بسکتبال و دانش آموزان مقطع متوسطه دوم در ۴ رشته فوتسال، هندبال، والیبال و بسکتبال به صورت مدرسه قهرمان با هم به رقابت پرداختند.


حاجی زاده ادامه داد: در روز پایانی این رقابت‌ها و در رشته فوتسال متوسطه اول، تیم‌های فارس و آذربایجان غربی در بازی فینال به مصاف هم رفتند که در پایان تیم فارس به برتری رسید و بر سکوی نخست ایستاد.


وی بیان کرد: تیم‌های البرز و کرمانشاه برگزار کننده بازی رده بندی فوتسال متوسطه اول بودند که در این بازی تیم کرمانشاه به برتری رسید و در جایگاه سوم قرار گرفت.


حاجی زاده اظهار داشت: در رشته هندبال متوسطه اول تیم اصفهان با برتری بر خوزستان به مقام قهرمانی کشور دست یافت و تیم شهرستان‌های تهران با شکست کرمانشاه سوم شد و فارس کاپ اخلاق این مسابقات را به دست آورد.


وی تصریح کرد: در رشته بسکتبال متوسطه اول تیم شهرستان‌های تهران در بازی فینال مقابل گلستان به برتری رسید و در جایگاه نخست ایستاد و البرز نیز با شکست دادن تیم گیلان سوم شد.


قائم مقام سرپرست عالی سی و چهارمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر سراسر کشور در شیراز گفت: در رشته فوتسال متوسطه دوم و در بازی پایانی تیم کردستان در مقابل تیم مازندران به برتری رسید و عنوان قهرمانی این بازی‌ها را به دست آورد و تیم خراسان رضوی با برتری در مقابل تیم شهرستان‌های تهران عنوان سوم را به دست آورد و جام اخلاق به شهرستان‌های تهران تعلق گرفت.


رئیس هیات ورزش دانش آموزی فارس بیان کرد: رقابت تیم‌های اصفهان و کرمانشاه در بازی پایانی هندبال متوسطه دوم به نفع تیم کرمانشاه با اتمام رسید و تیم فارس با شکست خراسان رضوی در بازی رده بندی علاوه بر کسب عنوان سومی، به عنوان تیم برتر اخلاق این بازی‌ها انتخاب و جام اخلاق را به دست آورد.


حاجی زاده ادامه داد: در مسابقات بسکتبال متوسطه دوم تیم تهران تیم شهرستان‌های تهران را شکست داد و عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به دست آورد و تیم اصفهان با شکست تیم گلستان به مقام سوم رسید.


وی تصریح کرد: در بازی پایانی مسابقات والیبال متوسطه دوم تیم شهرستان‌های تهران با پیروزی مقابل گیلان به عنوان تیم اول انتخاب شد و تیم خراسان رضوی با پیروزی بر قزوین سوم شد و جام اخلاق این رقابت‌ها به فارس رسید.


قائم مقام سرپرست عالی مسابقات در شیراز با اشاره به پایان بزرگترین رویداد ورزشی دانش آموزان پسر کشور در شیراز، افزود: این مسابقات در دو مرحله و با حضور بیش از ۵ هزار ۱۰۰ دانش آموز، سرپرست، مربی و عوامل فنی از سراسر کشور و از ۷ مرداد تا ۲۰ مرداد به طول انجامید.


حاجی زاده همچنین در مورد نتایج دور اول این رقابت‌ها گفت: در رشته فوتسال مقطع ابتدایی تیم‌های خوزستان و کرمانشاه در بازی فینال به مصاف هم رفتند که در پایان تیم خوزستان با نتیجه ۷ بر ۵ در ضربات پنالتی به برتری رسید و صاحب عنوان قهرمانی شد.


وی بیان کرد: بازی رده بندی فوتسال ابتدایی با برتری یک بر صفرتیم اردبیل مقابل خراسان رضوی به پایان رسید و خراسان رضوی جام اخلاق این بازی‌ها را از آن خود کرد.


حاجی زاده اظهار داشت: در رشته هندبال مقطع ابتدایی تیم اصفهان با برتری ۱۰ بر ۸ در مقابل تیم کهگیلویه و بویر احمد به مقام قهرمانی کشور دست یافت و تیم فارس با برتری ۱۲ بر ۸ مقابل البرز به برتری رسید و عنوان سوم را به دست آورد و تیم البرز در با قرار گیری در جایگاه چهارم کاپ اخلاق این مسابقات را به دست آورد.


قائم مقام سرپرست عالی سی و چهارمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر سراسر کشور در شیراز تصریح کرد: در رشته والیبال مقطع ابتدایی تیم‌های گلستان و مازندران برگزار کننده بازی فینال بودند که در این بازی تیم گلستان با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسید و بر سکوی نخست این رقابت‌ها ایستاد و تیم فارس خراسان رضوی را با نتیجه ۲ بر ۱ شکست داد و در جایگاه سوم ایستاد و خراسان رضوی چهارم شد و کاپ اخلاق را به دست آورد.
انتهای پیام/ر

معرفی نفرات برتر مسابقات دانش آموزان پسر کشور در شیراز 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار