محسن رضایی در صفحه توئیتر خود نوشت: ترامپ بوش نیست ولی در چالش با کره شمالی با آتش بازی میکند. عقلای آمریکا جلویش را بگیرند.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن رضایی در صفحه توئیتر خود نسبت به مشکلاتی اخیر به وجود آمده بین کره شمالی و آمریکا واکنش نشان داد و نوشت:"ترامپ بوش نیست ولی در چالش با کره شمالی با آتش بازی میکند. عقلای آمریکا جلویش را بگیرند."

گفتنی است؛ تنش میان کره شمالی و آمریکا زمانی شدت گرفت که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده در واکنش به آزمایش‌های موشک‌های قاره پیمای کره شمالی گفت که اگر این کشور به تهدیدهایش ادامه دهد با آتش و خشمی که دنیا تاکنون به خود ندیده مواجه خواهد شد.

در مقابل این سخنان کره شمالی اعلام کرد طرحی برای حمله موشکی به جزیره گوام، که جزء قلمروی آمریکاست، در دست تهیه دارد. رئیس جمهوری آمریکا نیز روز پنجشنبه در واکنش گفت که استفاده از واژه‌های «آتش و خشم» در قبال کره شمالی «به اندازه لازم» کافی و شدید نبوده و بهتر است پیونگ یانگ خود را جمع و جور کند تا همانند برخی از کشورها دچار گرفتاری نشود.

همچنین رضایی در توئیتی دیگر با تهدید نیروهای تکفیری داعش نوشت:"راه نجاتی برای فرار دعشی ها نمانده است. گاه از  آسمان و گاه از زمین برآنان آتش می ‌باریم."

 

 

انتهای پیام/

آتش بازی ترامپ و کره شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۲۲ مرداد ۱۳۹۶
مرگ بر ترامپ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۲۰ مرداد ۱۳۹۶
عاقل!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۲۰ مرداد ۱۳۹۶
به عقلای ایران چه توصیه ای داری!؟
آخرین اخبار