معاون امور آمادگی و مقابله، سازمان مدیریت بحران کشورگفت: تا این لحظه ۲ تن از هموطنانمان در سیلاب و طوفان گلستان کشته شدند.

سیلاب و طوفان گلستان ۲ قربانی داشت/پیش بینی و هشدار برای وقوع سیلاب از ۱۷ مرداد داده شدمرتضی اکبرپور، معاون امور آمادگی و مقابله، سازمان مدیریت بحران کشور در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: وقوع سیلاب در کلاله استان گلستان باعث مرگ مادر خانواده شد؛ که در زمان وقوع حادثه، خانواده سه نفره در این سیلاب غرق شده و خودرو آن‌ها را آب برده است و تا این لحظه فقط جسد زن ۳۵ ساله کشف شده است و جسد پدر و فرزند هنوز پیدا نشده است.

وی افزود: همچنان عملیات برای جست و جوی اجساد مفقود شده توسط نیرو‌های امدادی ادامه دارد.

اکبرپور بیان کرد:  یک جوان ۲۱ ساله در گنبد کاووس در پشت بام در حال ایزوگام کردن بود که به دلیل سرعت باد شدید از ارتفاع ۶۰ متری از پشت بام پرتاپ شده و در دم جان خود را از دست داده است.

معاون امور آمادگی و مقابله، سازمان مدیریت بحران کشور در پایان عنوان کرد: میزان خسارت وارده در شریان‌های حیاتی برآورد نشده و گروه‌های ارزیاب به زودی میزان خسارت وارده را اعلام می‌کنند.

وی در پایان گفت: سیلاب ۱۷ مرداد پیش بینی و از طریق صدا و سیما اطلاع رسانی شده بود که در این پیش بینی‌ها حتی برای استان‌های خراسان شمالی و رضوی هم وقوع سیلاب اعلام شده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار