خدمات رسانی 72 کاروان در اردوهای مسابقات قرآن

مسئول کمیته مدعوین چهلمین مسابقات استانی قرآن کریم استان کرمانشاه از خدمات رسانی 72 کاروان اردوهای آموزشی فرهنگی در این مرحله از مسابقات خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛حسن موحد مسئول کمیته مدعوین چهلمین مسابقات استانی قرآن کریم استان کرمانشاه گفت: تشکیل کمیته مدعوین در حقیقت برای این مسابقات به این دلیل است که از آن شور و نشاط عملیاتی لازم بهره مند باشد و بتواند علاقمندان به مسایل قرآنی را به این محافل دعوت کند.

عضو هیات اجرایی و مسوول کمیته مدعوین چهلمین مسابقات استانی قرآن کریم در کرمانشاه گفت: این کمیته عاملی برای تشویق شرکت کنندگان است چرا که همواره در برگزاری مسابقات قرآنی ابعاد کمیت و کیفیت آن پیشتاز در کشور است.

این مسوول با اشاره به اقدامات انجام گرفته در کمیته مذکور اشاره و عنوان کرد: 24 کاروان قرآنی در روزهای مسابقات از فعالان قرآنی و فراگیران به همراه مربیان قرآنی ساکن در شهرستان برای دعوت از آنان تلاش کرد و بسترسازی و حضور آنان نیز انجام پذیرفت تا از فضای معنوی و قرآنی در کرمانشاه بهره مند شوند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری مسابقات قرآنی در استان کرمانشاه مبنی بر راه اندازی اردوهای قرآنی با جنبه آموزشی، فرهنگی و جذب علاقمندان و فراگیران به این امور، تاکید کرد: افراد می توانند باچگونگی برگزاری مسابقات آشنا شوند و از تجارب و توانایی های نخبگان قرآنی بهره بگیرند و از طرفی یک نوع برنامه فرهنگی، آموزشی و مذهبی تاثیرگذار محسوب می شود.

موحد بیان کرد: بخش دوم برنامه شامل دعوت از نخبگان، فرهیختگان، اساتید، مدیران به همراه نمایندگان سازمانها و نهاد های اجرایی در نظر گرفته شد تا از فیوضات این محفل قرآنی برخوردار شوند.


انتهای پیام/ز

تشکیل کمیته مدعوین در مسابقات قرآن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.