طبق اعلام رئیس فدراسیون فوتبال فرصت تیم های بدهکار ایرانی برای پرداخت بدهی خود و حضور در لیگ قهرمانان آسیا 2 ماه دیگر تمدید شد.

فرصت 2 ماهه AFC به تیم های بدهکار ایرانی/ احتمال کنارگذاشتن نفت تهران از رقابت های داخلی و آسیاییبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران در سفری که هفته گذشته به مالزی داشت با مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره مسائل مختلف فوتبال کشورمان مذاکراتی را انجام داد.

طبق اعلام AFC تیم های بدهکار این قاره برای رهایی از محرومیت از لیگ قهرمانان آسیا تا 9 شهریور(31 آگوست) فرصت دارند تا بدهی های خود را پرداخت کنند. برهمین اساس تاج از شیخ سلمان درخواست کرده تا این فرصت را برای تیم های ایرانی تا یک سال تمدید کند که البته رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا تنها 2 ماه به ایران زمان داده است.

البته با توجه به اهمیت فوتبال ایران برای قاره آسیا، تاج از مسئولان AFC  درخواست کرده برای تنبیه تیم های ایرانی، محروم کردن تماشاگران را در نظر نگیرند.

مهدی تاج که برای حضور در مجمع هیئت فوتبال آذربایجان شرقی به تبریز سفر کرده با اشاره به لزوم دریافت مجوز حرفه ای از سوی تیم های لیگ برتری اعلام کرده تا تمام تیم های شرکت کننده در لیگ نوزدهم باید از چنین مجوزی برخوردار باشند. در غیر این صورت احتمال دارد رقابت های فصل آینده لیگ برتر با حضور هشت تیم برگزار شود. با این وجود تیم نفت تهران که تاکنون چنین مجوزی را دریافت نکرده احتمال دارد در صورت پرداخت نکردن بدهی های خود از حضور در ادامه رقابت های فصل جاری لیگ برتر و همچنین لیگ قهرمانان آسیا محروم شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار