مدیران ادارات شهرستان‌های استان یزد در این کارگاه با آموزش‌های لازم در زمینه مدیریت بحران آشنا می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ دبیر اجرایی دوره آموزشی غدیر ۳ گفت: در نشست هماهنگی و برنامه ریزی همایش غدیر ۲ با بیان اینکه این همایش به مدت دو روز در بافق برگزار می‌شود افزود: مدیریت بحران و استفاده از امکانات بالقوه و بالفعل در سطح کلان، استان و شهرستان یکی از موارد مهم زمان بحران است.

احمد آخوندی با اشاره به دستور رئیس جمهور در رابطه با آموزش مدیران ارشد، میانی و پایه خاطرنشان کرد:بعد از حادثه پلاسکو و معدن گرگان با دستور رئیس جمهور آموزش، هماهنگی و تمرین ستاد‌ها بحران در دستور کار قرار گرفت.

وی همچنین افزود: استانداران کشور در وهله اول آموزش‌های لازم را فرا گرفتند و در مرحله دوم نیز تمامی مدیران کل بحران استان‌ها در سال گذشته طی سه روز در مشهد مقدس موارد ضروری زمان بحران را آموزش دیدند.

دبیر اجرایی دوره آموزشی غدیر ۳ همچنین با بیان اینکه پیش بینی مرحله چهارم در سطح استان است خاطرنشان کرد: مدیران ادارات شهرستان‌های استان در قالب یک تیم با آموزش‌های لازم آشنا می‌شوند.

وی هدف از برگزاری کارگاه دو روزه در بافق را تمرین ستاد بحران استان دانست وافزود: همه در قالب یک تیم و به عنوان عضوی از شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان به فرماندهی فرماندار فعالیت خواهند کرد.

انتهای پیام/ص

مدیران ادارات استان با مدیریت بحران آشنا می شوند

منبع: صدا وسیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار