رئیس موقت پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: دو نفر از نامزدهای تصدی شهرداری این کلانشهر با حضور در جلسه این شورا، برنامه های خود را تشریح و به سوال اعضای شورا پاسخ دادند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومی شورای اسلامی شهر اصفهان  به نقل از ' فتح الله معین ' اضافه کرد: صبح امروز ' محمدعلی جوادی ' و ' حجت الله میرزایی ' با حضور در جلسه منتخبان شورای شهر اصفهان برنامه های خود را تشریح کردند.

وی افزود: در ادامه فرایند بررسی توانمندی و برنامه های پیشنهادی گزینه های شهرداری اصفهان از میان هشت نفر از اشخاص که تا این مرحله انتخاب شده اند، صبح امروز ' محمد علی جوادی ' شهردار اسبق اصفهان و معاون فعلی وزیر جهاد کشاورزی حاضر شد.

رئیس موقت پنجمین دوره شورای اسلام شهر اصفهان افزود: در این جلسه محمد علی جوادی درخصوص وضعیت فعلی شهر اصفهان و اولویت های آن و ساختار نیروی انسانی شهرداری و خدمات آنان در شهر و همچنین موقعیت قبلی این شهر و مقایسه آن با شرایط فعلی مطالبی را بیان کرد.

وی ادامه داد: همچنین آقای جوادی در این جلسه به سئوالات نمایندگان مردم در زمینه جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی و توجه به درآمدهای پایدار شهرداری پاسخ گفت.

معین تصریح کرد: همچنین در ادامه جلسه، حجت الله میرزایی معاون اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدرس دانشگاه برنامه های خود را برای توسعه شهر در یک دوره چهار ساله و همچنین ساختار تشکیلاتی لازم برای اداره شهر و لزوم کاهش آسیب های اجتماعی و توجه به توسعه علم و فنآوری و نقش آن در توسعه شهری و بهبود فضای کسب و کار در قالب اقتصاد شهری مطالبی را بیان کرد و در ادامه به سئوالات منتخبان شورای اسلامی شهر پاسخ داد.

وی اضافه کرد: این جلسه که صبح امروز برگزار شد، به مدت چهار ساعت ادامه داشت.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار