دوره آموزشی آشنایی با بیماری های قابل انتقال از دام به انسان

مدیر روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه از برگزاری یک دوره کلاس آموزشی ترویجی آشنایی با بیماری های مشترک بین انسان و دام برای معلمان روستایی شهرستان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  امیرحسین فدایی مدیر روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه گفت: در این کلاس آموزشی که در سالن اجتماعات مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه برگزار شد بیش از 90 نفر از معلمان مدارس روستایی در آن شرکت داشتند و با بیماری های قابل انتقال از دام به انسان به ویژه تب کریمه کنگو آشنا شدند.


وی با بیان اینکه مدرس این دوره مجید همتی رییس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های دامی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه بود، گفت: آشنایی با بیماری ها، نحوه انتقال و راه های پیشگیری از بیماری های مشترک به خصوص تب کریمه کنگو و تب مالت از جمله سرفصل های این کلاس بود.


این مقام مسئول هدف از برگزاری این کلاس آموزشی را ارتقاء سطح آگاهی معلمان مدارس روستایی در مورد بیماری ها و آموزش به دانش آموزان عنوان و بیان کرد: آموزش در خصوص بیماری زئونوز به عموم مردم از وظایف دامپزشکی است و این مهم با برگزاری دوره های آموزشی و ترویجی ویژه اقشار مختلف می تواند تحقق یابد.

 

انتهای پیام/ز

کارگاه آموزشی بیماری قابل انتقال از دام به انسان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.