استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز ورود اولین گروه از آزادگان سرافراز کشورمان به میهن اسلامی، با حمید دلیر و امرالله اخوان جانباز و آزاده مشهدی، دیدار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازمشهد؛در این دیدار‌ها که به صورت جداگانه صورت گرفت، علی­رضا رشیدیان ضمن تبریک این روز به یادماندنی به همه آزادگان کشور، از مقام شامخ مرحوم سید علی اکبر ابوترابی فرد "سید آزادگان"، تجلیل کرد.

علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های شهید ابوترابیفرد در دوران اسارت گفت: ساختار و سازمانی که شهید ابوترابیفرد برای آزادگان در دوران اسارت ایجاد کرده بود باعث انسجام رزمندگان، انتقال تجارب و یادگیری و آموزش برای نحوه گذراندن دوران اسارات شده بود.

وی افزود: ملت ایران هیچگاه فریاد پیروزی، فداکاری و حماسه آفرینی آزادگان ایران اسلامی که در زمان اسارت در اردوگاه‌های ظلم و ستم را سر دادند را فراموش نمی­کنند.

رشیدیان گفت: این عزیزان با استقامت و پایداری و پایمردی خود در بدترین شکنجه‌ها و شرایط، خم به ابرو نیاوردند و زندگی با عزت را در خیمه مقاومتِ صبر، بر حضور در کاخ‌های ذلت و نوکری ابرقدرت‌ها و سازش و صلح تحمیلی ترجیح دادند و همسران جانبازان و آزادگان با صبر و ایثارگری خود نقشی زینبی ایفا کردند.

استاندار خراسان رضوی افزود: باید قدر این نظام و ب‌هایی که برای حفظ و تداوم آن پرداخت شده را بدانیم و در سایه منویات مقام معظم رهبری برای تحقق ارزش‌های الهی و انقلابی، سازندگی کشور و خدمت صادقانه به مردم تلاش کنیم.

انتهای پیام// ز.‌ی

 


استاندار خراسان رضوی با دو تن از جانبازان و آزادگان سر افراز دیدار کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.