سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی تاکید کرد: ما باید به جامعه این پیام را منتقل کنیم که همگی به دنبال موفقیت دولت و تحقق مطالبات مردم هستیم.

ما به دنبال سیاست‌ورزی هستیم، نه کینه‌ ورزی سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی در گفت و گو با  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم اظهار داشت: هر یک از وزرای پیشنهادی ویژگی،‌ مختصات، برنامه و تجربیات متفاوتی دارند و ما نمی‌توانیم درباره آن‌ها قضاوتی کلی داشته باشیم، بلکه باید برنامه‌های تک تک آنان را بررسی کنیم و سپس به این نتیجه برسیم که آن وزیر تا چه حد می‌تواند منویات مقام معظم رهبری، وعده‌های رئیس جمهور و مطالبات مردم را محقق کند.

وی با بیان اینکه جای خوشحالی دارد که فضایی فراهم شده که حتی فراکسیون نمایندگان ولایی به عنوان فراکسیون منتقد دولت می‌توانند با وزرای پیشنهادی نشست و برخواست داشته باشند و برنامه‌ها و نظرات آنان را بشنوند، گفت: این مسئله حاکی از تعامل مثبت بین مجلس و دولت است .

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی تاکید کرد: ما باید به جامعه این پیام را منتقل کنیم که به دنبال کینه‌ورزی نیستیم، بلکه سیاست‌ورزی می‌کنیم و همگی به دنبال موفقیت دولت و تحقق مطالبات مردم هستیم.

نقوی‌حسینی خاطر نشان کرد: فراکسیون نمایندگان ولایی در حال بررسی شرایط وزرای پیشنهادی دولت جدید است و پس از بررسی‌های خود نظرش پیرامون تک تک وزرا را در قالب بیانیه‌ای اعلام می‌کند.

انتهای پیام /

موضع فراکسیون ولایی پیرامون کابینه پیشنهادی

 

برچسب ها: نقوی ، حسینی ، سیاست ورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار