عضو هیئت رئیسه فراکسیون مستقلان ولایی از بررسی مسائل مربوط به نشست امروز قوای سه گانه در نشست این فراکسیون خبر داد.

بررسی مسائل مربوط به جلسه مشترک امروز قوا در نشست فراکسیون مستقلان ولاییغلامعلی جعفرزاده ایمن‌ آبادی عضو هیئت رئیسه فراکسیون مستقلان ولایی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نشست امروز صبح این فراکسیون گفت: با وجود حضور میهمانان در جلسات این فراکسیون باید برنامه‌ریزی انجام شود، به نحوی که وکلای ملت بتوانند مشکلات منطقه‌ای خود را بیان کنند.

وی همچنین تصریح کرد: در این جلسه درباره نحوه ادامه فعالیت فراکسیون مستقلان ولایی در سال 97 بحث و بررسی شد، همچنین قرار شد با هماهنگی قوای دیگر جلساتی را داشته باشیم.

نماینده مردم رشت تصریح کرد: در جلسه امروز فراکسیون همچنین درباره نشست مشترک امروز قوای سه گانه مسائلی مطرح شد.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون مستقلان ولایی تأکید کرد: درباره نحوه دعوت از وزرا نیز نمایندگان در این جلسه نظرات خود را بیان کرده و نحوه نظارت وکلای ملت هم مورد بررسی قرار گرفت.

جعفرزاده ایمن‌آبادی با بیان اینکه برای تقویت وفاق میان فراکسیون‌ها هم در این نشست برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شد، گفت: در قسمتی از جلسه امروز نظرات کارشناسی مرکز پژوهش‌های مجلس با حضور دبیر ستاد توسعه و فناوری کشوری مرکز پژوهش‌ها درباره فضای مجازی استفاده کرده تا مجلس بتواند در این مورد تصمیمات بهتری را اتخاذ کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار