مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان بوکان گفت: این سانحه شب گذشته اتفاق افتاد و در این حادثه انبار بزرگ بازیافت کارتن و مواد پلاستیکی طعمه حریق شد.

 

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،ظاهر فیضه با بیان اینکه کارگاه بزرگ پرس کارتن و بازیافت پلاستیک در این شهر طعمه حریق شد، گفت: در مهار کردن این آتش سوزی سه نفر از آتش نشانان این سازمان و یک امداد گر شخصی دچار مصدومیت شدند.

فیضه اضافه کرد: با توجه به شدت بسیار زیاد شعله های آتش و همچنین دود غلیظ که کل منطقه را فرا گرفته بود و همچنین نگرانی منازل همجوار کارگاه از احتمال سرایت آتش به ساختمان های مسکونی مجاور خود به سرعت از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی سقز همراه چهار نفر برای کمک به محل اعزام شدند.

فیضه گفت: خوشبختانه با تلاش بسیار زیاد نیروهای آتش نشان، داوطلبان آتش نشان و همکاری نیروهای امدادی حاضر در محل،از شدت حریق کاسته و مانع از نفوذ آتش به منازل و کارگاه های مجاور محل حادثه شد.

وی افزود: این حادثه با تلاش بیش از 30 آتش نشان و10 آتش نشان داوطلب و همچنین استفاده بیش از سیزده سرویس خودرو آبرسان در طول چهار ساعت مهار شد.

علت این حادثه و میزان خسارت وارد شده توسط کارشناسان سازمان در دست بررسی است.

انتهای پیام/ع

مهار حریق کارگاه بازیافت پلاستیک بوکان موجب مصدومیت چهار نفر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.