دروازه بان تیم فوتبال استقلال از مدافع سابق این تیم در کمیته اخلاق شکایت کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مهدی رحمتی دروازه بان تیم فوتبال استقلال برای اعاده حیثیت از امیر حسین صادقی مدافع سابق این تیم که در یک گفتگوی تلویزیونی اتهام هایی به او زده بود، به کمیته اخلاق شکایت کرد.

صادقی که برای پیگیری موضوع درگیری با فرزاد حاتمی در کمیته اخلاق حاضر شده بود و آنجا با شکایت سید مهدی رحمتی از خودش روبرو شد.

امیر حسین صادقی دو فصل پیش از استقلال جدا شد و به تیم های دیگر لیگ برتری پیوست. او اکنون بازیکن تیم پیکان است.

امير حسين صادقى در گفتگو با خبرنگار ما با تاييد اين شكايت اظهار داشت :با توجه به صحبت هايى كه در يك برنامه طى ٤،٥ماه پيش انجام دادم به نظر می رسد حرف هاى مطرح شده من باعث گرديده رحمتى برداشت اشتباه داشته باشد و در همين راستا وى شكايتى را از من در كميته اخلاق انجام داده است

او ادامه داد:  مخاطب من رحمتى نبوده و نمى دانم كجاى صحبت هاى من باعث شده به ايشان بر بخورد و به طور كلى حرفى را بيان نكردم كه فردى به چالش كشيده شود اما متاسفانه شكايتى عليه من صورت گرفته است.

صادقى افزود :شكايت صورت گرفته از سوى رحمتى و محمود رضا بابايى است و در اين زمينه هم اكنون نمى خواهم ذهن خود را درگير كنم اما باز هم مى گويم روى صحبت من با اين آقايان نبوده و براى رسيدگى به اين مساله نيز از وكيلم خواسته ام تا اقدامات لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/

شکایت 2 استقلالی در کمیته اخلاق

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار