سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: ترکیب تیم اعزامی به مسابقات هنرهای رزمی 10 روز دیگر مشخص می شود.

فریبرز عسکری در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: بلافاصله بعد از مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی ازبکستان اردوی آمادگی تیم ملی را با حضور 10 ملی پوش آغاز کردیم اما ترکیب اصلی اعزامی به مسابقات هنرهای رزمی را در ده روز آینده مشخص می کنیم.

او افزود: بعد از بازی های کشورهای اسلامی، هدفمان حضور موفق در مسابقات هنرهای رزمی بود و به همین منظور تصمیم گرفتیم در هفت وزن در این رقابت ها خاضر شویم.قصد دارم بعد از بررسی عملکرد بازیکنان تیم خودم و نیز تیم ملی اعزامی به مسابقات دانشجویان جهان، هفت نفر اصلی را مشخص کنم.

عسکری در مورد جام ریاست ازبکستان عنوان کرد: این مسابقات به دلیل داشتن 20 امتیاز و همچنین کسب سهمیه بازی های آسیایی سال آینده از اهمیت بالایی برخوردار بود و کشورها با ترکیب اصلی و قهرمانان خود در این تورنمنت شرکت کرده بودند.

او تصریح کرد: ملی پوشان در ازبکستان با آمادگی بالا حاضر نشدند چرا که هدف ما مسابقات هنرهای رزمی بود و تورنمنت ازبکستان فرصتی برای محک زدن بازیکنان بود البته خوشبختانه تکواندوکاران با کسب مدال در ازبکستان توانستند سهمیه بازی های آسیایی سال آینده را برای تیم ملی افزایش دهند.

سرمربی تیم ملی تکواندو در ادامه بیان کرد: در نظر داریم ملی پوشان در مسابقات هنرهای رزمی به اوج آمادگی خود برسند چرا که این رقابت ها به دلیلی حضور کشورهای اقیانوسیه در سطح بالاتری برگزار می شود.

عسکری در پایان خاطر نشان کرد: تا زمان اعزام به مسابقات هنرهای رزمی اردوی آمادگی تیم ملی برگزار می شود و ملی پوشان در دو نوبت صبح و بعدازظهر به تمرینات فنی و بدنسازی می پردازند.

انتهای پیام/


ارتقا سطح رقابت های رزمی با حضور کشورهای اقیانوسیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار