نمایشگاه استانی نوشت‌افزار ایرانی – اسلامی در شهریورماه سال 96 در مرکز استان سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان گفت : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یکی از نهادهای مؤثر در حوزه مقابله با قاچاق کالا و ارز است و باید برای این مهم اقدامات عملی انجام دهد.


وی با تأکید بر لزوم جلوگیری از قاچاق کالا و ارز بیان کرد: نمایشگاه استانی نوشت‌افزار ایرانی اسلامی در مرکز استان سمنان برگزار می‌شود.


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان با اشاره به اینکه تولید بازی و سرگرمی ایرانی یکی از مهم‌ترین اهداف برپایی این نمایشگاه است اذعان کرد: فرهنگسازی و آگاهی بخشی در راستای قاچاق کالا و ارز و پیامدهای این مقوله از محوریت‌های اصلی این نمایشگاه است.


وی حمایت از تولید داخلی و مقوله اشتغال را از دیگر اهداف این نمایشگاه برشمرد و یادآور شد: نمایشگاه استانی نوشت‌افزار ایرانی اسلامی به مدت 20 روز در شهریورماه امسال برپا می‌شود.


جمال با بیان اینکه این نمایشگاه برای بازدید عمومی مردم در تمام رده‌های سنی از سراسر استان سمنان آزاد است، افزود: ارائه کتاب‌های تخصصی کودک و نوجوان از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه است و این مهم تأثیر مطلوبی در تشویق کودکان به مطالعه دارد.

 

انتهای پیام / ه


نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی – اسلامی به مدت 20 روز در سمنان برپا می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.