سرمربى تيم فوتبال استقلال گفت: کیفیت زمين ورزشگاه تختى خوب نيست، اما هر ٢ تيم از شرايط خوبى براى ديدار فردا برخوردار هستند.

منصوريان: زمين ورزشگاه تختى خوب نيستبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان عليرضا منصوريان سرمربى تيم فوتبال استقلال تهران در نشست خبرى پيش از ديدار با سايپا اظهار داشت :فردا ميهمان تيم سايپا هستيم و بايد در ورزشكاه تختى به ميدان برويم و بايد بگويم كيفيت اين زمين خوب نيست اما دو تيم از شرايط خوبى برخوردار هستند و در نظر دارند فوتبال زيبايى به نمايش بگذارند.

منصوريان ادامه داد:سايپا تيم جوانى است و دايى سرمربى اين تيم هم تيم و بازيكنان را به خوبى آماده كرده است اما اميدواريم بتوانيم ٣ امتياز را كسب و به روند رو به رشدمان ادامه دهيم.

 او درباره حواشى ميناوند گفت: در اين رابطه با اين موضوع حرفى ندارم.

سرمربى تيم استقلال درباره اظهارات مرفاوى گفت :هر مربى اى مى داند در هر بازى براى ٣ امتياز مى جنگيد.

او افزود: ما مالكانه بازى مى كنيم تا امتياز كسب كنيم و به نوعى نحوه بازى ها متفاوت است. معتقدم براى هواداران زيادى كه ايم ما دارد وظيفمان اين است كه مالكانه بازى كنيم تا آنها لذت ببرند.

منصوريان درباره مصدومان تيمش گفت : روند بازگشت بازيكنان خوب بوده و نوروزى در مورد تيم ملى انعطاف خوبى نشان داد .همچنين قرار است يك جلسه بين گروه پزشكى تيم ما و تيم ملى برگزار شود تا به جمع بندى برسيم .به طور مثال اگر بازيكنى در ليست تيم ملى باشد، كادر پزشكى تيم ملى مى تواند كار را جلو ببرد. ابراهيمى با همكاري تيم ملى و ما به شرايط خوبى رسيده و در تمرينات تيمى نير حضور يافته است.

 او بيان كرد: پادوانى ، فرشيد باقرى و اسماعيلى هم از شرايط قابل قبولى برخوردار هستند و از طرفى منتظر هستيم تا محسن كريمى هم كتفش خوب شود و به جمع ما اضافه شود.

 سرمربى تيم استقلال ادامه داد: فشار تمرين تيم ما بسيار بالاست.

 او درباره كيفيت ورزشگاه تختى گفت: در هر صورت تيم سايپا و نفت بايد در تختى بازی كنند و هر دو تيم به نسبت آشنايى با زمين بازى هاى خوبى را در اين زمين انجام مى دهند. متاسفانه بودجه مناسبى به تختى نمى رسد كه كيفيت خوبى داشته باشد. البته آزادى هم مى توانست مانند تختى باشد اما مانند زمين هاى اروپايى بايد به آن رسيدگى شود. به طور معمول هزينه هر سال نگهدارى اين ورزشگاه حدود٢٠٠ تا ٢٥٠ ميليون تومان خواهد بود و به نظر من ارزش دارد فوتبال ما ارزش دارد و بايد به آن رسيدگى شود.

او افزود: در آمد ورزشگاه تختى از همان زمين است اما ما جزييات را مى بینيم و اصلا موضوع را نمى بينيم و بالعكس.در هر صورت كيفيت زمين تختى شايد روى كيفيت بازى فردا تأثير بگذارد و جا دارد از اينجا تشكر از مسولان آزادى تشكر كنم. همچنين با توجه به صحبتى كه با فتاحى داشتم او اعلام كرد كه تختى خوب خواهد شد و من هم اميدوارم اين اتفاق رقم بخورد.

 سرمربى تيم فوتبال استقلال درباره استاندارد باشگاه و قانون اى اف سى گفت: ما در بخش سخت افزارى تاييد شده ايم اما ٢ ماه فرصت براى رفع مالى تيم هايى همانند ما كه در آسيا هستند در نظر گرفته شده است. جالب است تيم هايى وجود دارند كه با بدهى به كار خود ادامه مى دهند. به نظر من تنها راه نجات ليگ پول زير ميزى و پول سياه نیست. اگر طرف اداره ماليات اشخاص نباشد و باشكاه ها باشند خيلى از مشكلات رفع مى شود.به طور حتم باشكاه اگر تعهد داشته باشد و مستقيم هزينه را پرداخت كند مشكلى به وجود نمى آيد.

 او افزود: به تاج اعلام كردم اگر در نظر دارى جنسى را وارد كنى بايد گرانى نيز در نظر بگيرى كه اين كار هم اكنون در فوتبال آلمان عملى شده است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال بيان كرد: بايد باشگاه ها تضمين مالى به سازمان ليگ بدهند و بعد وارد مسابقات شوند. در حال حاضر تيم نفت تهران ٧٠ ميليارد بدهكار است. اين تيم سال گذشته به ما پولى نداده و حالا هم مجوز اين تيم باطل نشده و بايد به آسيا هم برود كه به طور حتم رفتن اين مسير سخت است. به نظرم بايد ابتدا طرف اداره ماليات باشگاه ها باشند و در مرحله دوم تضمين وجود داشته باشد.

 منصوريان درباره مگويان گفت: از اسپانسر باشگاه در خواست كرديم تا در اين باره نشستى را داشته باشد و اين بازيكن بابت زحمتى كه كشيده دستمزد مى گيرد. در اين هفته قطعا مشكل اين بازيكن را حل مى كنند.

 سرمربى استقلال درباره بازى جبارى گفت: اين بازيكن اگر شرايط خوبى داشته باشد از ابتدا در تركيب قرار مى گيرداما دغدغه ما مشكل زمين است كه اگر خوب باشد مى تواند از ابتدا حاضر شود خوشبختانه جباری خيلى خوب تمرين مى كند. او هم طراوت تيم محسوب مى شود و هم و بازيكن خوبى است. جبارى براى ما مهم است و اگر شرايط او مطلوب باشد با اين بازيكن استارت مى زنيم.

انتهای پیام/

صحبت های منصوریان پیش از دیدار مقابل سایپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار