برگزاری جشنواره مالک اشتر تیپ ۳۸ زرهی محمد رسول الله تربت جام

جشنواره مالک اشتر به منظور تجلیل از نیرو‌های اشراف در یگان‌های ارتش برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛  ایرج دبیرنظامی فرمانده تیپ ۳۸ زرهی محمد رسول الله تربت جام در جشنواره مالک اشتر با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره گفت: این جشنواره به منظور تجلیل از نیرو‌های اشراف در یگان‌های ارتش برگزار و در این مراسم از ۳۲ فرمانده برگزیده این تیپ تقدیر می‌شود.

وی افزود: اگر به بطن مطالبات مقام معظم رهبری دقت کنیم می‌بنیم تمام منویات مقام معظم رهبری براساس آیات و روایات می‌باشد و اشراف بر نیرو‌های یگان‌ها اهمیتش به این لحاظ است که اطلاعات دقیق و واقعی را به فرماندهی کل قوا ارسال می‌کند تا براساس آن برنامه‌ها طرح و اجرا شود.

فرمانده تیپ ۳۸ زرهی محمد رسول الله تربت جام گفت: با توجه به اینکه این تیپ در جشنواره کشوری مالک اشتر در سال گذشته رتبه مناسبی کسب نکرد با برنامه ریزی انجام شده در سال جاری رتبه بالایی را کسب خواهد کرد.

 
دبیرنظامی افزود: انتخاب برترین حوزه اشراف در جشنواره مالک اشتر به منظور بالا بردن انگیزه بیشتر در نیرو‌های تحت امر می‌باشد.

وی گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی با تکیه بر شاخصه‌های ولایت مداری و عشق به میهن هر کاری در حوزه اشراف انجام دهد باز هم کم است و نیاز مبرم به برنامه ریزی دقیق و کسب اطلاعات بیشتر می‌باشد.

حجت الاسلام روح الله لندرانی رئیس عقیدتی سیاسی تیپ ۳۸ زرهی محمد رسول الله تربت جام هم در ادامه با اشاره به روز خبرنگار گفت: خبرنگاران شغل بسیار سنگین و چراغ راه هدایت قشر‌های مردم را به دوش و آنان اشراف بالایی نسبت با امور دارند.

وی افزود: خبرنگاران در دورترین نقاط کشور برای انتقال رویداد‌ها حضور دارند و ۹۸ درصد کار خبرنگاران مفید است و نتیجه کار خبرنگاران سند است.

رئیس عقیدتی سیاسی تیپ ۳۸ زرهی محمد رسول الله تربت جام افزود: حرفه خبرنگاری تمام مشاغل را در خودش جمع کرده است و اندوخته‌های خبرنگاران از جامعه می‌تواند انسان را همیشه سر زنده نگه دارد.


حجت الاسلام روح الله لندرانی گفت: خبرنگاران به عنوان یک فرمانده عمل می‌کند و اسرار را می‌داند و قدم‌های مثبتی را در اختیار مردم قرار می‌دهند.
وی با اشاره به شباهت کار خبرنگاران و نیرو‌های اشراف گفت: هر دو لازم است که واقعیت‌ها را منعکس کنند تا چهره واقعی ودور نمای درست از فضای پیرامون خود منعکس کرده باشند.

در پایان برترین‌ها حوزه اشراف تیپ ۳۸ زرهی محمد رسول الله تربت جام با اهدای لوح سپاس تقدیر شدند.
 

انتهای پیام //م. ط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار