استاندار بوشهر مطرح کرد؛

تدوین برنامه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در برنامه ششم توسعه

استاندار بوشهر با بیان اینکه آسیب های اجتماعی متعدد و متنوع است گفت: باید با تدوین برنامه از ظرفیت قانون برنامه ششم توسعه در کاهش آسیب‌های اجتماعی بهره برده شود.

تدوین برنامه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در برنامه ششم توسعهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مصطفی سالاری ظهر امروز در نشست مشترک کارگروه امور اجتماعی و شورای هماهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان بوشهر با تاکید بر توجه به کاهش آسیب‌های اجتماعی اظهار داشت: طرح‌های مختلف حوزه اجتماعی و فرهنگی در استان بوشهر باید با این رویکرد دنبال شود که شاخص‌های استان در حوزه آسیب‌های اجتماعی بهبود یابد.

وی با تاکید بر ضرورت نظارت بر طرح‌های اجتماعی تصریح کرد: در مسائل اجتماعی به دنبال آمار و ارقام صرف نباشیم بلکه باید نتایج طرح‌های اجتماعی اجرا شده سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه موضوع نشست‌های کارگروه اجتماعی باید روی یک محور اختصاصی باشد، گفت: آسیب‌های اجتماعی متعدد و متنوع هستند و نباید انتظار داشت در سال نخست همه آسیب‌ها برطرف شود اما باید روی دو موضوع تمرکز کرد.

سالاری با اشاره به رسیدگی به آسیب اجتماعی در حوزه صنعت تاکید کرد: آسیب‌های اجتماعی ناشی از صنعت جدی است و اگر درست برنامه ریزی شود می‌توان با همکاری شورای اجتماعی وزارت کشور، صنایع را ملزم به انجام طرح‌های مختلف در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی کنیم.

وی با تاکید بر توجه به آسیب اجتماعی اعتیاد بیان کرد: در حوزه مواد مخدر باید به دنبال علت گرایش به اعتیاد باشیم تا اینکه فقط به آمارو ارقام توجه کنیم.

استاندار بوشهر با بیان اینکه باید از ظرفیت قانون برنامه ششم توسعه در کاهش آسیب‌های اجتماعی بهره ببریم، تصریح کرد:باید با تدوین برنامه از ظرفیت قانون برنامه ششم توسعه،در کاهش آسیب‌های اجتماعی بهره برده شود.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.