عضو سابق هیئت مدیره پرسپولیس گفت: اگر سوء تفاهمی میان مدیران و بازیکنان پرسپولیس وجود دارد باید این موضوع درون خانواده حل شود.

محمد زادمهر در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نقش مدیران باشگاه پرسپولیس در فحاشی به طارمی اظهار کرد: همه اعضای باشگاه پرسپولیس یک خانواده هستند و سعی می کنند اختلافات را درون خانواده حل کنند. به نظرم هیچ یک از مدیران پرسپولیس نقشی در توهین به طارمی ندارند. 

او ادامه داد: اگر اختلافی میان مدیران و بازیکنان پرسپولیس وجود دارد باید با مذاکره حل شود تا تیم وارد مسائل حاشیه ای نشود. باشگاه پرسپولیس مدیران کار بلد و توانمندی همانند کاشانی، گرشاسبی و طاهری دارد که آنها با مذاکره با بازیکنان می توانند سوتفاهمات را برطرف کنند. 

زادمهر تصریح کرد: باشگاه پرسپولیس تماشاگران فهیم و آگاهی دارد که همواره حامی تیم محبوب خود هستند. هواداران در زمانی که تیم می بازد هم از بازیکنان حمایت می کنند. براین اساس به نظر نمی رسد تماشاگران فهیم پرسپولیس به طارمی فحاشی کرده باشند. 

او بیان کرد: طارمی تلاش زیادی برای زدن گل به سیاه جامگان کرد اما توپهایش گل نشد. به هر حال طارمی در بعضی از بازیها موفق به گلزنی شده اسست و برخی مواقع هم در گلزنی ناکام بوده است. براین اساس هواداران باید طارمی را تشویق کنند تا وی روحیه لازم برای گلزنی داشته باشد. 

عضو هیئت مدیره سابق پرسپولیس درباره تساوی پرسپولیس برابر سیاه جامگان اظهار کرد: پرسپولیس با روزهای خوبش فاصله داشت و آن پرسپولیس همیشگی نبود. شاید بازیکنان پرسپولیس تصور می کردند که یک گل را می توانند تا پایان بازی حفظ کنند اما یک گل ضامن پیروزی یک تیم نیست و دیدیم که در دقایق پایانی سیاه جامگان توانست شکست را با تساوی عوض کند. 

پیشکسوت پرسپولیس گفت: داور در این بازی کم تجربه عمل کرد و پنالتی صد در صدی را برای پرسپولیس نگرفت. به هر حال قضاوت داور در نتیجه بازی تاثیر گذار بود. 

او در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال بازیکنان پرسپولیس با این تساوی متوجه شدند که در بازی با الاهلی عربستان نباید به راحتی موقعیت های گلزنی را از دست بدهند و با تمرکز بالا در این بازی حاضر شوند.به نظرم پرسپولیس می تواند برابر الاهلی عربستان پیروز شود و دل هواداران خود را شاد کند. 

انتهای پیام/ 

فحاشی به مهدی طارمی در بازی با سیاه جامگان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار