جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، از اجرای ۴۵۰ ویژه ‌برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مناطق مختلف استان خبر داد.

اجرای ۴۵۰ ویژه ‌برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در ایلام

 

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،جمال شاکرمی اعلام کرد: شعار محوری امسال «من انقلابی هستم» بوده که برگرفته از رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری است.

شاکرمی با بیان اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس صرفاً نباید به سپاه و نیروی انتظامی و نیروهای مسلح در استان ختم شود، افزود: بسیاری از دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی در هفته دفاع مقدس پای‌کار نیستند و باید ترتیبی اتخاذ شود که برنامه‌های متنوع فرهنگی به همکاری دستگاه‌های اجرای استان با محوریت ترویج ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شود.

وی ، اضافه کرد: در اولین روز از هفته دفاع مقدس رژه نیروی‌های مسلح حاضر در استان که نماد اقتدار نیروی‌های مسلح است در مرکز استان به‌ طور با شکوهی برگزار خواهد شد.

شاکرمی با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی و انقلاب اقتدار نیروهای مسلح را نشانه گرفته‌اند، اظهار کرد: نیروی‌های مسلح همواره با اتحاد و انسجام و تقویت بنیه دفاعی از اقتدار لازم برخوردار بوده و اجازه کوچک‌ترین تحرکی به دشمنان ملت، انقلاب و نظام اسلامی نخواهند داد.

وی با بیان اینکه هرسال بازسازی یک عملیات که در محدود جغرافیای استان برگزارشده در دستور کار قرار داشت، ابراز کرد: امسال با توجه به اینکه بخش از عملیات فتح‌المبین در محدوده جغرافیای استان ایلام بوده و نیروهای استان در قالب گردان در این عملیات حضور داشتند، این عملیات به مدت سه روز در ایام هفته دفاع مقدس در پارک تفریحی چغاسبز بازسازی خواهد شد.

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام عنوان کرد: تلاش ما این است که هفته دفاع مقدس به تمام مردم تعمیم داده شود و همه‌گیر باشد و این فرهنگ دفاع مقدس به اقشار مختلف مردم به ‌ویژه نسل جوان انتقال داده شود.

وی در پایان تصریح کرد: در سال جاری نیز بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده بیش از 4 هزار نفر از خانواده‌ای رزمندگان دوران دفاع مقدس به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/اس

اجرای ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.