نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: جنگ داخلی در آمریکا به دلیل اقدامات نژادپرستانه شروع شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده، ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز استان با بیان اینکه عقلای آمریکا مراقب باشند که ترامپ به دلیل نداشتن عقل سلیم ممکن است جهان را با مخاطره مواجه کند، گفت: جنگ داخلی در آمریکا به دلیل اقدامات نژادپرستانه شروع شده است، ترامپ نیاز به کنترل کننده دارد که بدون حساب و کتاب حرف نزد.


وی با اعلام اینکه تحریم تنها حربه آمریکا در برابر ملت‌های آزاده جهان است، افزود: در درون آمریکا به این نتیجه رسیدند که توان مقابله با قدرت‌های جهانی ندارد.


وی گفت: مردم ایران از تحریم چندین ساله آمریکا عبور کردند، ولی باید توجه داشته باشیم که دشمن را به خوبی بشناسیم، دشمنی این کشور با ما دیرینه است، آن‌ها با اصول انقلابی و اسلامی ما مشکل دارند.


امام جمعه ساری افزود: در برابر آمریکا باید مقابله به مثل کرد، مجلس اقداماتی را در دستور کار دارد، این موضوع لازم است، ولی کافی نیست، نباید از دشمن هراس داشت این دستور اسلام است.


آیت‌الله طبرسی با اشاره به اینکه توان موشکی و دفاعی ما باید تقویت شود و از هیچ فردی در این ارتباط مذاکره نمی‌کنیم، گفت: موشک‌های ما قابل مذاکره نیست.


نماینده، ولی فقیه در مازندران در ادامه با اشاره به مشخص شدن ریاست مجمع تشخیص مصلحت توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: این مجمع بازوی مشورت ایشان است و هر چه این بازو قوی‌تر و محکم‌تر باشد در زمان اختلاف بین مجلس و شورای نگهبان کمک کار نظام است.


وی افزود: باید وزرای انقلابی در مسند کار قرار گیرند، در استان‌ها هم مدیران جهادی و انقلابی پای کار حضور پیدا کنند، دولت از مدیران بازنشسته برای مدیریت استان‌ها استفاده نکند.


وی گفت: در استان‌ها باید افرادی حضور داشته باشند که اقتصاد مقاومتی را جدی بگیرند، در حال حاضر بسیاری از مدیران انگیزه‌ای برای اجرای اقتصاد مقاومتی نداشته و تنها برای اجرای این طرح شعار می‌دهند.


نماینده، ولی فقیه در مازندران افزود: دولتمردان باید در ابعاد مختلف در حوزه اقتصاد، گردشگری و کشاورزی برنامه جدی داشته باشند تا مردم در این بخش با چالش مواجه نشوند.


انتهای پیام/ آ


جنگ داخلی به درون امریکا هم نفوذ کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.