مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری برای دومین سال متوالی عنوان مدیر برتر کشوری را کسب کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ علی محمدی مقدم مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری برای دومین سال متوالی، عنوان مدیر برتر سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور را کسب کرد.

این انتخاب بر اساس ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۵ در زمینه فعالیت‌های صورت گرفته در مدیریت جامع حوضه‌های آبخیز، حمایت از توسعه پایدار منابع طبیعی، جلب مشارکت‌های مردمی در حفاظت و احیای منابع طبیعی و تأسیس صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی از سوی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور انجام شد.

طی سه سال گذشته در راستای اجرای طرح مدیریت جامع حوضه آبخیز، بیش از ۲ هزار هکتار عرصه منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری برای کاشت گیاهان دارویی در اختیار بهره برداران قرار گرفته است.

همچنین در اولین جشنواره روز بین المللی جنگلبان در محل فرهنگسرای نیاوران تهران، اثر ارسالی پرویز عسگریان از جنگلبانان یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان شهرکرد به عنوان یکی از سه اثر برتر کشوری در بخش فیلم موبایل جنگلبان انتخاب و تقدیر شد.

۹ مرداد مصادف با ۳۱ جولای از سوی اتحادیه بین‌المللی جنگلبان به عنوان روز جهانی رنجر‌ها نامگذاری شده است.

حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار هکتار از وسعت چهارمحال و بختیاری را عرصه‌های منابع طبیعی شامل می‌شود که سطحی معادل ۸۶ و نیم درصد از مساحت استان را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار