۳۰ هزار خبرنگار در کشور تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سید هادی حسینی معاون پارلمانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیشب در مراسم قدردانی از خبرنگاران عضو انجمن صنفی بابل گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هماهنگیبا سازمان تامین اجتماعی ۳۰ هزار خبرنگار کشور را زیر پوشش بیمه قرار خواهد داد.

وی از اصحاب رسانه مراقبت کنند تا افراد غیر خبرنگار زیر پوشش بیمه قرار نگیرند.

معاون پارلمانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  با بیان اینکه عده ای غیرخبرنگار در گذشته زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته بودند، افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلاش کرد بیمه خبرنگاران را ساماندهی کند تا افرادی که در این عرصه تخصص ندارند زیر پوشش بیمه قرار نگیرند.

سید هادی حسینی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به این نتیجه رسیده است که مجوز نشریه برای کسانی باید صادر شود که از لحاظ اقتصادی،اجتماعی و سواد رسانه ای توانایی های لازم را داشته باشند.

معاون پارلمانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه نشریات برای حضور موثر در عرصه اطلاع رسانی باید خود را بروز کند، افزود: گسترش فضای مجازی فعالیت در عرصه مطبوعات را سخت کرده است به همین دلیل کسانی می توانند در این عرصه باقی بمانند که مطالبی با محتوا و مخاطب پسند انتشار دهند.

در این مراسم از ۲۵ خبرنگار عضو انجمن صنفی شهرستان بابل با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

انتهای پیام/ک

بیمه شدن ۳۰ هزار خبرنگار کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.