مسئول سازمان بسیج رسانه ایلام با اعلام خبر برگزاری جشنواره ابوذر در استان ایلام گفت: اصحاب رسانه های جمعی استان ایلام تا 25 شهریورماه امسال فرصت شرکت آثار خود در دومین جشنواره استانی ابوذر را دارند.

25 شهریور آخرین فرصت شرکت رسانه ها در جشنواره ابوذر

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،غلامرضا علی محمدی گفت: اصحاب رسانه های جمعی استان ایلام تا 25 شهریورماه امسال فرصت شرکت آثار خود در دومین جشنواره استانی ابوذر را دارند.

مسئول سازمان بسیج رسانه ایلام اظهار کرد: خبرنگاران و فعالانه رسانه ای می توانند آثار منتشر شده خود را با محوریت های اقتصاد مقاومتی، امر به معروف و نهی از منکر، دشمن شناسی، معرفی دستآوردهای انقلاب اسلامی و تقویت روحیه خودباوری به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی افزود: رسانه ها آثار خود در زمینه های گزارش، عکس، خبر، محتوای چندرسانه ای، یادداشت و تیتر را به دبیرخانه جشنواره به نشانی ایلام، میدان 22 بهمن، بلوار سید الشهدا، ساختمان بنیاد تعاون بسیج، طبقه دوم، سازمان بسیج رسانه یا نشانی اینترنتی دبیرخانه به آدرس basijrasaneh.ilam@gmail.com ارسال کنند.

علی محمدی هدف از برگزاری این جشنواره را تقویت روحیه خودباوری بین خبرنگاران متعهد انقلابی و افزایش آثار تولیدی متناسب با اهداف انقلاب در رسانه ها و نیز ارتقای منزلت خبرنگاران بسیجی است.

وی با بیان اینکه این جشنواره آذرماه امسال برگزار می شود، گفت: این جشنواره با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان برگزار می شود و آثار برتر استانی این جشنواره به مرحله کشوری ارسال می شود.

انتهای پیام/ د

آخرین مهلت شرکت رسانه ها در جشنواره ابوذر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.