مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام از ارسال پنج هزار و 500 اثر به دبیرخانه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در این استان خبر داد.

ارسال پنج هزار و 500 اثر به جشنواره کتابخوانی رضوی

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، مراد جلیلیان گفت : فراخوان این جشنواره 19 فرردین ماه امسال با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت های فرهنگی مرتبط با امام رضا(ع)، شناخت هر چه بیشتر ایشان از طریق آثار و کتاب های منتشر شده، ترویج سیره و فرهنگ رضوی، آشنایی بیشتر کودکان، نوجوانان و خانواده ها با سبک و شیوه زندگی رضوی توزیع شده است.


وی افزود: برای برگزاری این جشنواره شش عنوان کتاب با موضوع امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س) و حضرت احمد ابن موسی(ع) برای گروه های سنی مختلف انتخاب و معرفی شد تا افراد بتوانند با توجه به سن و توانمندی های خود در مسابقه کتابخوانی جشنواره رضوی شرکت کنند.


وی تاکید کرد: یکی از ویژگی های جشنواره کتابخوانی، امکان شرکت به صورت خانوادگی بود که علاقه مندان ضمن اینکه بر اساس شرایط سنی به صورت انفرادی در مسابقه شرکت کردند این امکان را داشتند در قالب اعضای یک خانواده نیز بسته ای که شامل این شش عنوان کتاب است را تهیه و با تکمیل پاسخنامه های خانوادگی و ارسال آن به دبیرخانه واقع در این اداره کل در این جشنواره شرکت کنند.


آیین اختتامیه این جشنواره 15 مردادماه برگزار و از 40 برگزیده در بخش های فردی و خانوادگی تجلیل می شود.


انتهای پیام/ه

 


برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.